Gå til innhold

Gears of War - Ufattelig vanskelig online?

BrokenTomato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det jeg som er dårlig eller er det ufattelig vanskelig online?

Har rundet spillet på casual nå, men sliter fortsatt. Hvis jeg er heldig får jeg en kill i løpet av en 10 runder.

Trenger tips og råd.

MVH

[ANONYMISERT AV MODERATOR ETTER ØNSKE]

7306085[/snapback]

Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills.

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Bruk hodet! Ikke storme inn, men heller vente til fienden gjør en feil, og gå i grupper. Ellers er det vel bare å forbedre treffsikkerheten :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg synes faktisk de er verre. De tror tydeligvis at ALT dreier seg om dem...

"Dekk meg, følg meg, hør på meg jeg vet best, gjør sånn og ikke sånn, gjør som jeg sier."

7306914[/snapback]

Vet du ikke at amrikanere vet best? :tease:

7306941[/snapback]

Pøh, alle vet jo at det er JEG som vet best :p

Lenke til kommentar
Er det jeg som er dårlig eller er det ufattelig vanskelig online?

Har rundet spillet på casual nå, men sliter fortsatt. Hvis jeg er heldig får jeg en kill i løpet av en 10 runder.

Trenger tips og råd.

MVH

Jørgen

7306085[/snapback]

Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills.

7306370[/snapback]

Kan ikke du sende meg in invite i morgen da? :p

Men on-topic:

Spilte litt i går (torsdag) på live. Døde ganske mye de første rundene, men det kom seg fort. Bare å kommunisere bra med resten av laget. Det har utrolig mye å si! :)

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Mitt problem er nok at jeg er mest vant til mus og tastatur. Men det kommer seg etterhvert.

Ellers - følg de gode gamle fjellvettreglene (ja, de virker i science fiction shooters også):

- Gå aldri alene (Viktigste så langt. Enstøinger som er vant til andre online spill kan lett bli kjempet ned hvis to og to samarbeider og dekker hverandre).

- Si i fra hvor du/dere går

- Snu i tide (bli ikke stående rett opp og ned og bytt kuler med motstanderen)

- Grav deg ned i tide (bruke cover)

- Lytt til værmeldingen (vit hva de andre på laget har tenkt til).

- Ha med matpakke (her foreslår jeg i denne settingen øl og saltstenger - for dere under 18 - cola og sjokolade)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...