LarsM Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei... Sikkert et ganske tåpelig og enkelt spørsmål for mange av dere. Jeg lurte på om pwr_fan er obligatorisk? På MB er det connecter for dette ved siden av cpu_fan, men jeg finner ingen kabler som kunne passe. Jeg har Tt Volcano 7+ som har en brun utgang med gul kabel tilovers, men er det den som skal dit da? Trenger svar fort... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det er på noen hker viktig at pwr-fan har en vifte eller så vill ikke hket starte... Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Snakker du om hvilken som helst vifte, eller vifta i PSU? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Alle typer vifter går... Plugg inn en kabinettvifte, og du kan boote normalt. Bare pass på at du ikke overbelaster HK. (dvs. ikke 120 mm delta-vifte...) Off Topic: På en server jeg har, er det koblet TO 92 mm vifter til EN utgang på HK... Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Hva om jeg bruker den spare til Volcano 7+... vil det "lure" HK'et? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå