Stekt_Grevling Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvorfor må emnet ha minimum 3 ord? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tja, informasjon kanskje...? Kjekt å få et overblikk over hva en tråd dreier seg om før man klikker på den. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvorfor må emnet ha minimum 3 ord? 7305890[/snapback] Fordi overskriften skal forklare hva posten inneholder. Å da trenger man som regel 3 ord. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Fordi du skal kunne lage et tema som forklarer hva tråden gjelder. Eksempel: "Hjelp" <-Denne forteller jo ikke hva som er problemet Eksempel2: "Hjelp har fått msn virus" <-Denne sier at du har fått et msn-virus og sørger for at kun de som er interessert i emmnet leser det Lenke til kommentar
Stekt_Grevling Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Det går an å skrive emnetittel uten å bruke 3 ord da. Merkelig form for tvang. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det går an å skrive emnetittel uten å bruke 3 ord da. Merkelig form for tvang. 7305909[/snapback] Synes det er fint jeg, hater innholdsløse emnetitler. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) No må du gje deg. Er det noke problem i heile tatt å skrive 3 ord? Tar deg maks 10 sekunder. Kor mange trur du gidder å gå innpå ein tråd der det står: HJELP MEG! ? Du får iallefall ikkje seriøse svar. Ingen informasjon i heile tatt. Endret 17. november 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Velkommen til forumet forresten, ser du er ny. Litt underlig at det første du gjør er å klage på reglene, men det får være. Lenke til kommentar
Stekt_Grevling Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Ja ha, så du mener det ikke går an å skrive emnetittel med innhold uten å bruke 3 ord? Hva om jeg skriver dikt som har et ord som tittel? Eller er det forbudt å skrive dikt her og? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ja ha, så du mener det ikke går an å skrive emnetittel med innhold uten å bruke 3 ord? Hva om jeg skriver dikt som har et ord som tittel? Eller er det forbudt å skrive dikt her og? 7305938[/snapback] Da skriver du for eksempel: "Diktet heter .....", eller "Hva synes dere om dette diktet?" Hvis du kun skriver "Avfall", er det ikke sikkert vi skjønner at det er tittelen på diktet ditt, langt mindre hvorfor du postet det. Get my drift? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dersom du vil ha tilbakemelding på dikt kan du skive: Ønsker tilbakemelding på diktet mitt. Eller noke sånt. Det er ingen problem i det heile tatt å bruke 3 ord eller meir. Dersom du berre skriver eit ord som tittel, veit jo ikkje personer at det er eit dikt det er snakk før dei går innpå tråden. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Du valgte selv å bli medlem, på de betingelsene som er satt for forumet. Jeg mener at 3-ordsregelen er en veldig grei regel, og det er da ikke så vanskelig å finne 3 ord (som beskriver innholdet av tråden) du kan presse inn i emnefeltet? Endret 17. november 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Igjen, velkommen skal du være til dette forumet. Håper ikke du ble skremt helt bort av alle innleggene her, men 3-ordsregelen er godt innarbeidet, og all erfaring tilsier at den bare er positiv. Håper du trives her, det har jeg gjort hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg