Bytex Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette har skjedd ørten ganger idag, at jeg kommer inn som Gjest og må trykke logg inn hver gang jeg går inn på forumet via Bookmark. Står huket av på "Husk meg som bruker". Når jeg trykker "Logg Inn", kommer jo brukernavn+passord automatisk i feltene, så jeg har ikke sletta cache ellerno. Noen ideer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bruker du firefox? Hvis du gjør det så benytt CTRL+Shift+Del og fjern det du har fjernt av private data og lagrede passord. Det hjelper meg i iallefall. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Sliter med det samme. Utenfor trådene er jeg "gjest", klikker jeg på en tråd blir jeg logga inn. Merkelig...bruker Opera. Bruker "forum.hardware.no" Endret 18. november 2006 av WarpX Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har hatt det samme problemet i dag.. Må logge inn hver gang :/ Ganske kjedelig i lengden.. Om noen vet hva dette kan skyldes hadde det vært fint - hsds Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Prøv å logge ut for å så slette alle cookiene fra diskusjon.no manuelt og så logge inn igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette har skjedd ørten ganger idag, at jeg kommer inn som Gjest og må trykke logg inn hver gang jeg går inn på forumet via Bookmark. Står huket av på "Husk meg som bruker". Når jeg trykker "Logg Inn", kommer jo brukernavn+passord automatisk i feltene, så jeg har ikke sletta cache ellerno. Noen ideer? 7305887[/snapback] Bruker du opera så gå tilbake til forsiden etter at du har logget inn, slik at det står https://www.diskusjon.no/ i addressefeltet og ikke https://www.diskusjon.no/index.php(osv), trykk så F5. Opera (m.fl) er glad i å bufre opp sidene "litt for bra" Lenke til kommentar
melsom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg bruker firefox, samme problem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Samme problem fortsatt ja. Slettet cache-filene som b-real foreslo. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Samme problem her. Firefox. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg får ikke logget inn i det hele tatt med Firefox 1.5.0.8, virker ypperlig i både Opera og Internet Explorer, har fulgt de tipsene som har dukket opp her. Skriver inn riktig passord og alt og det kommer ingen feilmelding, huker av for "Husk meg". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Så, da kan vi vel konstatere at det er et problem for mange. Kan noe gjøres med det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Så, da kan vi vel konstatere at det er et problem for mange. Jeg klarer ikke å reprodusere dette problemet hos meg, akkurat det gjør ting litt vanskelig å sjekke, så med mindre jeg får det til hos meg og er det enten et lokalt problem eller nettleserproblem, og da lite vi kan gjøre med det... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nå er det jo kommet en ny versjon av FF da, så kanskje problemet er fikset? Hvis du prøver med 1.5 Ueland og du prøver som vanlig bruker (Uelandir er vel det?) kan du kanskje reprodusere problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg