esloso Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Har tatt endel bilder i det siste så det kan vel være greit med litt respons og kritikk. Her et bilde tatt av min lille prinsesse i full gang med å spise opp en leke. Tror jeg kunne vært heldigere med utsnittet, men som alle med barn vet, er ikke akkurat modellen helt stille Endret 17. november 2006 av esloso Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 "dritt bra" det bilde likte eg va pasligt somt inn å fekk med det mesta. bra bilde:D Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva slags kamerea og objektiv har du brukt? Veldig skarpt og fine farger. Håper jeg får til slike bilder når det blir min tur . Telcontar Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Synes rødfargen ble veldig dominerende her. Skulle gjerne ha fjort hudtonene litt mer naturlige. Du har mye å hente i øynene her. Dem er perfekt i fokus og skulle gjerne sett dem litt mer fremhevet. Utsnittet er spennende, men tror ikke at jeg ville ha hatt ett slik bilde på veggen. Finner liksom ikke noe godt å fokusere på. Legger ved ett eksempel på hva jeg mener med å fremheve øynene og fikse hudfargen. Har kjørt en anelse softing og en en del oppskarping på bildet. Samt dempet rødfargen på leken. Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Stoners, dette ble et spennende resultat. Kunne du forklare hva du har gjort for å softe huden? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 bruker "fattigmannsmetoden" kopierer laget, kjører på med litt gaussian blur og deretter setter ned opacity. Lenke til kommentar
esloso Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hva slags kamerea og objektiv har du brukt? Veldig skarpt og fine farger. Håper jeg får til slike bilder når det blir min tur . Telcontar 7352650[/snapback] Brukte et Canon s 3IS, holdt et rutehefte foran blitzen for å få indirekte lys. Ellers er bilde helt ubehandlet. (kun rezise for nett) Lenke til kommentar
perottol Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Veldig fint bilde, men jeg ser ingen grunn til ikke å snu bildet 90 grader? Ville også brukt en maske til å gjøre bildet mørkere ut mot øret, den delen av bildet tar for mye oppmerksomhet. Synes også at det tåler litt mer farger, lekene ser nesten litt blasse ut. Flott jobb med øynene Stoners. En litt (for?) kjapp versjon: Endret 26. november 2006 av perottol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå