Gå til innhold

Bryr dere dere om filmopplevelsen?

Plecto

Bryr du deg om filmopplevelsen?  

85 stemmer

1. 1. Bryr du deg om filmopplevelsen?

• Nei. Så lenge man hører det som blir sagt og man ser godt hva som skjer, da er det det samme hvor jeg ser filmen.
      17
    • Ja, men ikke så mye at det gjør noe å sitte helt på kanten, første rad på kinoen.
      13
    • Ja selvfølgelig! Bildet og lyden på en kino er langt bedre enn tv-en i stua.
      55

Anbefalte innlegg

Jeg er såpass heldig at jeg har godt over 80" + stereo hjemme i stua. Det fungerer bra å se film på slikt utstyr. Men, storfilmene liker jeg fremdeles å se på kino. Det er noe eget med å dra på kino synes jeg, man gleder seg på en måte mye mer til å se en film på kino enn å se den i stua.

Det skal selvsagt nevnes at jeg svært sjeldent betaler for å gå på kino.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er såpass heldig at jeg har godt over 80" + stereo hjemme i stua. Det fungerer bra å se film på slikt utstyr. Men, storfilmene liker jeg fremdeles å se på kino. Det er noe eget med å dra på kino synes jeg, man gleder seg på en måte mye mer til å se en film på kino enn å se den i stua.

Det skal selvsagt nevnes at jeg svært sjeldent betaler for å gå på kino.

7343552[/snapback]

dvs ingen av svaralternativene passer for deg.

Det samme her, derfor har jeg ikke svart enda. Jeg bryr meg om Lyd og Bilde, men jeg ser den helst hjemme.

Vi trenger ett svaralternativ til, eventuelt bare 2, der det ene er "nei, det er det samme hvor jeg ser filmen" og "ja, god lyd og stort bilde er viktig for filmopplevelsen".

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Enig med de siste her. Ja, bryr meg veldig om filmopplevelsen, akkurat derfor ser jeg hovedsakelig film hjemme på projektor og med ordentlig 5.1-anlegg.

Kino er hovedsakelig bare en sosial-greie for min del, og da irriterende nok det stedet jeg må oppsøke for de nyeste filmene. Men klart, en del filmer gjør seg så absolutt best på kino, gjerne sammen med både popcorn og venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...