moto85 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Jeg elsker gamle spill og maskiner.. helt dilla, nintendo, sega, sony, you name it, bygger opp en stor samling nå, har kanskje 300 spill av alle mulige konsoller, atari maskiner, nintendo playstation dreamcast, sega gameboy gizmondo lynx o.s.v.. hehe.. noen andre som liker dette? Har også en nettside med alt mulig RetroMania.Info Endret 25. november 2006 av moto85 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Aah. Ingenting er som nostalgi fra den eldre spillverdenen! Hadde selv en nintendo, med flere spill - klasikker Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bra sagt lars Gode minner fra gamingens oldschoolepoke Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har en helt ordinær Gameboy som jeg vurderer å selge til dere (Stor og blå) Den mangler riktignok glasset som beskytter skjermen, men den funker flott fortsatt! ^^ Har også rundt 4 spill som tilhører den. Lenke til kommentar
F0NIX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har en gammel Sony HitBit 75 MSX maskin som jeg tar frem i ny og ne og spiller litt på og mimrer tilbake til "gamle" dager Har også en Gameboy (god gammeldags med sort/hvit skjerm) med rundt 10 spill, men den har ikke jeg brukt på mange år. Har brukt å låne den ut til unger som kommer på besøk. Men de begynner å bli så kravstore de også så de bruker den ikke så mye, sistemann som lånte den (en gutt på 8 år) grein på nasen når han så det IKKE var fargeskjerm på den og sa at "denne må være gammel siden den ikke har farger" Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har en gammel Sony HitBit 75 MSX maskin som jeg tar frem i ny og ne og spiller litt på og mimrer tilbake til "gamle" dager Har også en Gameboy (god gammeldags med sort/hvit skjerm) med rundt 10 spill, men den har ikke jeg brukt på mange år. Har brukt å låne den ut til unger som kommer på besøk. Men de begynner å bli så kravstore de også så de bruker den ikke så mye, sistemann som lånte den (en gutt på 8 år) grein på nasen når han så det IKKE var fargeskjerm på den og sa at "denne må være gammel siden den ikke har farger" 7311758[/snapback] Har også svart-hvitt på min Gameboy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Reklameinnlegg er fjernet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har selv en gammel NES jeg drar frem i ny og ne. Ingenting slår følelsen av å spille de originale Super Mario Bros. 1-, 2-, og 3-spillene på en ekte NES NES-programmering er også ganske gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå