Babyloner Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei folkens! jeg driver å hører en del på musikk, og har derfor en haug med cd'er... har også en del artiser jeg liker å høre på..men hører en del på ukjente artister i tillegg..derfor lurte jeg på om dere hadde en nettside dere så på, der splitter nye sanger er opplista.. altså, en liste med sanger, som ennå ikke er ut på markedet i norge? btw; hvor skjekker dere sanger hen a? MyoK Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg lukter høy vg-liste faktor her.... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Du kan sjekke ut hjemmesidene til bandet som er aktuellt, eventuelt finne en myspace-side for å sjekke om de har lagt ut noe. Dessuten har kanskje cdon eller itunes mp3-er for salg som kanskje ikke er gitt ut i Norge? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Hvis du hører litt på topplistehowene til BBC f.eks. så får du med deg 'alt' nytt mange uker før det slippes i Norge. Vel og merke hvis det er pop/listemusikk du er interessert i. UK Top 40 f.eks.: http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/top40.shtml BBC er jo virkelig foregangsmennesker når det gjelder streaming - de har i årevis streamet alle sine radiokanaler på nett og tilbyr opptak av veldig mange show så man selv kan velge når man vil høre. Endret 17. november 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 iTunes selger vel ofte pre-lanseringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå