esloso Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ble godt fornøyd med dette bildet, men kom gjerne med tips for videre behandling. Bildet ble tatt med et Canon is3 (tror jeg det heter).Jeg brukte et rutehefte for å få indiretket blitslys. Bildet er kun forminsket for nett, ikke lekt med ps inntil videre.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Veldig klart og fint, men refleksjonen av deg til venstre der var ikke helt heldig. Kunne vel ha unngått det med litt skråere belysning, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns det var et veldig stilig og kreativt bilde. Men jeg mener det bør redigeres litt. Derfor prøvde jeg meg kjapt i photoshop. Får jeg lov å legge ut et forslag? Har skifta litt på levels, clonet vekk blitz osv.. Lenke til kommentar
esloso Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns det var et veldig stilig og kreativt bilde. Men jeg mener det bør redigeres litt. Derfor prøvde jeg meg kjapt i photoshop. Får jeg lov å legge ut et forslag? Har skifta litt på levels, clonet vekk blitz osv.. 7306054[/snapback] alle forslag, råd etc. motas med takk Lenke til kommentar
esloso Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns det var et veldig stilig og kreativt bilde. Men jeg mener det bør redigeres litt. Derfor prøvde jeg meg kjapt i photoshop. Får jeg lov å legge ut et forslag? Har skifta litt på levels, clonet vekk blitz osv.. 7306054[/snapback] alle forslag, råd etc. motas med takk Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Et forslag, det er på ingen måte perfekt, men jeg ville gjort noe lignende dette. Gjør det litt mer nøyaktig enn det jeg har gjort.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Et forslag, det er på ingen måte perfekt, men jeg ville gjort noe lignende dette. Gjør det litt mer nøyaktig enn det jeg har gjort.. 7308892[/snapback] Mitt bidrag, ble litt frista til litt redigering på morgenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå