nighdark Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det noen som vet om dette grafikkkortet som Dell leverer med sin XPS 700? Jeg ønsker å oppgradere min med et bedre grafikkkort, og har trålet gjennom mange (komplett, mpx, multicom, dell, etc.) uten å kunne finne noen konkret løsning. Prisene spriker også litt avhengig av hvilken forkortelse det er etter 7950. Det billigste jeg har kommet til er: nVidia™ GeForce 7950 GX2 for kr. 3,803.13 inkl. frakt. Dette får jeg hvis jeg velger å oppgradere hos Dell, men det står ikke noen om hva kortet er: ASUS, POW, etc. Samtidig har jeg vært på prisguiden og sett her, men finner ikke noen slike kort under 4000,-. Noen som har dette grafikkkortet fra Dell som kan bekrefte hva dette kortet er for noe som Dell leverer? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ville heller gått for ete slikt kort, da det har minst like bra ytelse som 7950GX2, støyer mindre, bruker mindre strøm og er langt mer fremtidsrettet enn 7950GX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå