paalerud Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det noen som kjenner seg igjen på denne videoen eller?? Det gjør jeg azz!! Hot gym Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvorfor pådrar mennene seg et akkutt tilfelle av downs syndrom så fort dama lar puppene sprette ut? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvorfor pådrar mennene seg et akkutt tilfelle av downs syndrom så fort dama lar puppene sprette ut? Hehe, fordi vi elsker kvinnekroppen. Enkelt å greit Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg ser allikevel ikke behovet for å se ut som om nervesystemet mister kontrollen på ansiktet og armene Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Hehe, skulla ha vært med i gymtimene der. Edit: Innlegg nummer 1000. Endret 17. november 2006 av Alex91 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg ser allikevel ikke behovet for å se ut som om nervesystemet mister kontrollen på ansiktet og armene Det kalles refleks.. alle hetrofile menn har en slik refleks når de ser noe de liker. Prøv det ut selv, tipper du får en god del mongo uttykk hvis du hadde kledd av deg BHen forran noen menn:D Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det kalles refleks.. alle hetrofile menn har en slik refleks når de ser noe de liker.Prøv det ut selv, tipper du får en god del mongo uttykk hvis du hadde kledd av deg BHen forran noen menn:D 7307648[/snapback] Uhm, eh.. Til din opplysning (sterke indikasjoner tyder på at du er av en annen oppfatning) så er jeg en heterofil mann, som ikke bruker BH Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) HAHA.. Er så trøtt nå, sorry var ikke sikker på om du var mann eller dame så jeg bare gambla:P Du prater som om du skulle være en kvinne da:P Hvorfor pådrar mennene seg et akkutt tilfelle av downs syndrom så fort dama lar puppene sprette ut? Endret 18. november 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvis han må spørre om det har han bare ikke kommet ut av skapet enda. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Eventuelt så har han sett pupper før. Når det er sagt så ville nok reaksjonen vært omtrent den samme om det var en kar som mista lillemann ut av smekken. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Damn, det var ikke småsaker heller da.. Umulig å unngå å se. Om noen med så store hadde flashet på gymmen hadde jeg fått panikk og løpt ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå