Gå til innhold

Er det mulig å få g-mail på SE M600?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er kanskje enklere?

New! Get Gmail on your mobile phone

It's new and it's fast. To try it for yourself, point your phone to gmail.com/app

Download it once, and start accessing Gmail on your phone with just a click or two. You'll also like it because:

* It has the same Gmail interface you know and love

* Your account stays synchronized whether you access it from your computer or the phone

* You can easily view attachments such as photos, documents and .pdf files

NB! Men husk å skift språk til English-US på din konto først.

Norsk spåk støttes ikke enda!

Lenke til kommentar

Mer tungvindt vil jeg kalle det. Du gjør det lett første gangen, men må siden gjøre masse greier. M600i er en proffmobil og Gmail programmet egner seg ikke godt der. Bruker du standard e-postklient kan du synkronisere e-posten med PC-en, slik at du slipper å laste ned noe på mobiltelefonen, du har mange flere funksjoner enn det programmet har. Du varsles når du får ny e-post og den kan laste ned automatisk ved visse klokkeslett. Du får også norsk språk og ingenting å starte opp eller installere. Du bruker tid på å sette opp instillinger første gangen, men etter det er det etter min mening mye bedre enn å bruke GMail programmet ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mer tungvindt vil jeg kalle det. Du gjør det lett første gangen, men må siden gjøre masse greier. M600i er en proffmobil og Gmail programmet egner seg ikke godt der. Bruker du standard e-postklient kan du synkronisere e-posten med PC-en, slik at du slipper å laste ned noe på mobiltelefonen, du har mange flere funksjoner enn det programmet har. Du varsles når du får ny e-post og den kan laste ned automatisk ved visse klokkeslett. Du får også norsk språk og ingenting å starte opp eller installere. Du bruker tid på å sette opp instillinger første gangen, men etter det er det etter min mening mye bedre enn å bruke GMail programmet ;)

7315167[/snapback]

Har fulgt guiden din til punkt og prikke, men får beskjed om at "nedlastningen mislyktes fordi kontoen har feil i serverinnstillingene". Har gjort det tre ganger nå, så hundre prosent sikker på at det stemmer. Noen tips?

Offtopic: noen måte å få browser og andre prog til å kople seg opp mot GPRS automatisk uten at jeg må bekrefte det _HVER_ gang?

Lenke til kommentar
Opera Mobile kobler seg til uten å spørre om tilatelse. Opera Mini må derimot spørre hver gang. Er noe sikkerhetsgreier i Symbian 9.x som jeg ikke tror det er mulig å komme unna (men mulig jeg tar feil). Skal se om jeg får fikset guiden. Tester det på P990i etterpå ;)

7471075[/snapback]

Takk takk, venter med spenning ;)

Lenke til kommentar
Sjekket det nå. Får en feilmelding, jeg også. Skal sjekke opp litt mer, hva som er galt, og rette på det. Beklager feilen. Er litt usikker på om den skal bruke MIME-koding eller hva det heter. Får sjekke om det kan ha noe å si ;)

7479269[/snapback]

Hehe, bra det ikke bare var meg ;) Jeg er lite kjent på dette området, så greit med noen som har peil. Kan jo prøve å aktivere Mime og se jeg også, heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...