Peacock Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 yo Har et Gainward geforce 7950gx2 og et Asus radeon x1950xtx liggende. Er det mulig og kjøre disse samtidig? Ikke som i SLi, men som to separate skjermkort? Geforce-kortet til hdtv, Radeon til 2 Skjermer. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 yo Har et Gainward geforce 7950gx2 og et Asus radeon x1950xtx liggende. Er det mulig og kjøre disse samtidig? Ikke som i SLi, men som to separate skjermkort? Geforce-kortet til hdtv, Radeon til 2 Skjermer. 7305159[/snapback] Det lurer jeg også litt på... Skjønner ikke helt vitsen med flere PCI-e spor om man ikke får kjøre SLI eller crossfire. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 yo Har et Gainward geforce 7950gx2 og et Asus radeon x1950xtx liggende. Er det mulig og kjøre disse samtidig? Ikke som i SLi, men som to separate skjermkort? Geforce-kortet til hdtv, Radeon til 2 Skjermer. 7305159[/snapback] Det lurer jeg også litt på... Skjønner ikke helt vitsen med flere PCI-e spor om man ikke får kjøre SLI eller crossfire. 7305290[/snapback] Om man ikke kan bruke SLI så har man vel heller ikke mere enn 1 Pci-e 16X spor? Mulig jeg er helt på bærtur som alltid -B- Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hvis du har 2 pci ex plasser for de som har sli, trenger ikke de enslik ledning fra begge sjermkorene til en sjermkontakt? kanskje det går med en slik Men jeg vet ikke Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Eg har testa dette her, da med x850xt pe og eit anna billig geforce 6200 kort. Det fungerte dårlig av meg i allefall. Du kan jo lese litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=+skjermkort Kvifor ha 2 så gode skjermkort? selg det eine og kjøp eit anna litt billigere kort til hdtv bruket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Trodde det var slik at for å kjøre SLi må man ha to nVidia-kort, mens for å kjøre Crossfire må man ha to fra ATI? Og er det ikke slik at når du kjører SLi må begge kortene være like kraftige (aller helst identiske), mens når du kjører Crossfire kan du bruke to kort som er ulike i kraft, men da vil det svakeste kortet trekke ned? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 skal da ikkje kjøyre sli eller crossfire. Det er snakk om skjermkort nr 2. Slik at man får kobla til skjerm nr 3 og 4. samme som eit gammaldags pci kort man hadde i tillegg til agp kortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 skal da ikkje kjøyre sli eller crossfire. Det er snakk om skjermkort nr 2. Slik at man får kobla til skjerm nr 3 og 4. samme som eit gammaldags pci kort man hadde i tillegg til agp kortet. 7310614[/snapback] Aha. Da må jeg meddele at min kunnskap innenfor det området ikke er tilstrekkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå