Gå til innhold

Hjelp: ikke-trådløs nettverksprinter -> trådløs

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg titter litt på en ikke-trådløs nettverksprinter fra brother: MFC7820N Problemet er at jeg gjerne vil ha fleksibiliten ved en trådløs nettverksprinter. Jeg har ikke funnet en printserver som har støtte for denne multifunksjons skriveren. Har sett på muligheten ved å kjøpe en ekstra router som jeg kan ha stående ved siden av printeren og som kommuniserer trådløst med den andre routeren og resten av nettverket. Men på det punktet ved jeg ikke helt om det går. Jeg har i alle fall ikke noen innstillinger på min nåværende router som gjør at den kan koble seg trådløst til en annen router. Er det noen som har noen forslag til hvordan dette kan løses taes det imot med stor takk!!

EDIT: har en følelse av at brodern har lånt accounten min nå, for jeg har alt en nettverksprinter her hjemme :p

Endret av Skinney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du egentlig vil ha? I det ene øyeblikket sier du at du ser på en ikke trådløs nettverksprinter, men vil ha fleksibiliteten som en trådløs printer gir.

Hva er problemet og hva vil du ha løst? Jeg kan ikke helt se at det kommer så klart frem fra posten din.

Jeg vet ikke om det hjelper, men jeg har en printer koblet direkte på mitt NGT ADSLmodem/Router/Wlan boks. Ved hjelp av den har jeg tilgang til printeren min fra alle PCene i hjemmet mitt, både trådløse og de med kabel.

Man bare installerte driverne på hver enkelt PC.

AKIRA

Lenke til kommentar

Slik jeg fikk problemet beskrevet på telefonen i stad, så vil han kjøpe en router som ikke har støtte for trådløst nettverk. Jeg regner med at prisen er en faktor der ;) Slik han vil ha det er at han vil ha sin printer et annet sted en routern og den skal ikke være koblet til routern med tråd. Finnes det da en mulighet for å kjøpe en router/aksess-punkt/trådløs-dings som kan kobles til hans vanlige router trådløst? Da kan printern kobles med tråd til routern/aksesspunktet/dingsen, slik at printern er på nettverket uten at den står ved internett-routern.

Håper dette oppklarerte problemet litt.

nAz-guL :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...