kjeie Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg lurer på å anskaffe meg en ekstern mikrofon til videokameraet mitt. Da må jeg selvfølgelig ha en litt sær mik pga at jeg har sony dcr-hc96 kamera. Jeg har lurt litt på om Sony Mikrofon ECM-HGZ1 er tingen for meg. Noen som vet om det blir veldig mye bedre med denne mikrofonen enn den mik'en som er innebygd i kameraet?er det verdt cirka 1000 penger og få en sånn mik? Kjeie Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg lurer på å anskaffe meg en ekstern mikrofon til videokameraet mitt. Da må jeg selvfølgelig ha en litt sær mik pga at jeg har sony dcr-hc96 kamera. Jeg har lurt litt på om Sony Mikrofon ECM-HGZ1 er tingen for meg. Noen som vet om det blir veldig mye bedre med denne mikrofonen enn den mik'en som er innebygd i kameraet?er det verdt cirka 1000 penger og få en sånn mik? Trodde ikke HC96 hadde mic-inngang i det store og hele jeg... Lenke til kommentar
kjeie Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 ja stemmer det, så må bruke en mik som passer til den såkalte intelligente sko'en som er på toppen av kameraet, og da er det ganske så få alternativer har jeg finni ut. Har du noen formening om en ekstern mikrofon som må settes fast på kameraet gir mye bedre lyd enn den interne mik'en som allerede er der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå