medlem-102525 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Noen morsomme utsagn om sex ol. å dele med oss andre? (Det må ikke egentlig være sex man mente...) Kan begynne: Man sitter i teltet. Stemningen er god, og man er akkurat ferdig med en koselig liten sang/gitar-stund, så det er helt stille. Så kan man høre fra paret som har ligget under hele synginga og rota, en hviskende mannsstemme: "Kan æ få ta dæ i BÆSJEFITTA?" Jente som ble gravid ved et uhell: Jeg tror ikke jeg kan å ta på kondomer, er det vanskelig? Jente2: Nei DET er tydelig! Også har vi jo alltids: "Er jeg i riktig hull nå?" (Han holdt på neddi buksa på jenta) :!: Endret 19. november 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen morsomme utsagn om sex ol. å dele med oss andre? (Det må ikke egentlig være sex man mente...) Kan begynne: Man sitter i teltet. Stemningen er god, og man er akkurat ferdig med en koselig liten sang/gitar-stund, så det er helt stille. Så kan man høre fra paret som har ligget under hele synginga og rota, en hviskende mannsstemme: "Kan æ få ta dæ i BÆSJEFITTA?" Jente som ble gravid ved et uhell: Jeg tror ikke jeg kan å ta på kondomer, er det vanskelig? Jente2: Nei DET er tydelig! Også har vi jo alltids: "Er jeg i riktig hull nå?" (Han holdt på neddi buksa på jenta) :!: 7304986[/snapback] håper seriøst du tuller nå^^ Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Nei nei.... Helt særiøs.. Dette har skjedd. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva med denne, var ei herfra som er gravid, og en hadde spurt hva hun hadde gjort for å slå på seg slik diger kul, og hun sa "nei, jeg tåler rett og slett ikke kukk" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 "Kan æ få ta dæ i BÆSJEFITTA?" 7304986[/snapback] Skal vedde på at han ikke fikk lov Hvordan i huleste kommer man på et ord som bæsjefitta? Synd jeg ikke har noen artige utsagn jeg kommer på i farten, dette var en artig tråd. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dama: Kom du nettoop? Meg: nei, hvorfor tror du det? ----slapp-slipp-snute-der-var-tissen-ute- Noe i den duren.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg minner om reglene for posting her: Link, som blant annet sier: Dette er ikke et vitseforum, vi har et eget forum for slikt: Off Topic:Humor. Tråder som hører hjemme der vil bli flyttet, poster som vitser om trådens emne vil bli slettet. Denne tråden flyttes til humor. Geir Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Simsalabim... så døde tråden... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Simsalabim... så døde tråden... 7310680[/snapback] JA! Er det ikke bra? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Like etter man er ferdig roper man: "Congratulations! You got AIDS!" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Like etter man er ferdig roper man: "Congratulations! You got AIDS!" 7313790[/snapback] Da kan evt. den andre parten svare "Congratulations! You got KIDS!" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Like etter man er ferdig roper man: "Congratulations! You got AIDS!" 7313790[/snapback] Da kan evt. den andre parten svare "Congratulations! You got KIDS!" 7314055[/snapback] Da blir det jo kids med aids. Så hyggelig. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 "Kan æ få ta dæ i BÆSJEFITTA?" 7304986[/snapback] Skal vedde på at han ikke fikk lov Hvordan i huleste kommer man på et ord som bæsjefitta? Synd jeg ikke har noen artige utsagn jeg kommer på i farten, dette var en artig tråd. 7305437[/snapback] Det er nok det styggeste ordet jeg vet om.. Kan se for meg at det ikke var veldig opphissende for hu da :!: Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 "AIDS er gøy, HIV deg på?" Lenke til kommentar
kimman Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jenta: "Ja, ta meg hardt, pappa!" Gutten mister lysten da.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 En kompis ble ridd av ei full, dårlig one-night-stand, og sa etterhvert; "Faen, du rir som en rusten cowboy, la mæ ta over!" På ganske breidt trøndersk. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Vel, vi hadde hatt oss en runde. Så lå vi under dyna sammen og prata en stund. Plutselig kaster han dyna vekk og sier: "Surprise package!" Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 skjedd i klasserommet, to jenter snakker om at hun ene hadde gjort det slutt med kjæresten (avstandsforhold) jså spørr hun ene; var det pga. lengden? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 "AIDS er gøy, HIV deg på?" 7319045[/snapback] Noe av det morsomste i denne tråden Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 "I did not have sexual intercourse with that woman" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå