Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Michael Jackson lager utrolig dårlig musikk. Et unntak er Earth Song og kanskje et par andre, men i det store og det hele er den mannen så oppskrytt at det er kvalmt. Fansen hans tilber ham jo som en Gud, og kler seg merkelig... 7327272[/snapback] Neida, han lager tidsriktig musikk, og er like genial som Elvis var i sin tid. Han søker mot "det" ikonet i en tilstand som er alt annet enn "sane" hvor han overvurderer eller er så deranged at han ikke oppfatter konsekvensene av sine handlinger for å nå målet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Michael Jackson er nok et musikkgeni ja, men jeg synes det blir for dumt med den sterke anerkjennelsen han får hver gang en video dukker opp på TV. Det er sånne forståsegpåere som nikker anerkjennende til det, på samme måte som en person som overhodet ikke har peiling på kunst nikker anerkjennende når en guide legger ut om hvor fantastisk et bilde er. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nå må du gi deg, Michael Jackson er ikke noe som å tolke abstrakt kunst. Det er noe som får deg til å rocke i rockefoten. Så her kan alle og enhver nikke med så mye de vil. Om jeg ikke missforsto. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Michael Jackson er nok et musikkgeni ja, men jeg synes det blir for dumt med den sterke anerkjennelsen han får hver gang en video dukker opp på TV. Det er sånne forståsegpåere som nikker anerkjennende til det, på samme måte som en person som overhodet ikke har peiling på kunst nikker anerkjennende når en guide legger ut om hvor fantastisk et bilde er. 7331870[/snapback] Innrøm at når navnet dukker opp så vekkes interessen for "hva nå"...? Han har fått samme rettferdige/urettferdige fokus fra "oss" ved at han er "the ultimate sirckus" så da er vi villige til å selv motstridende følge med, fordi vi vet ikke når neste "Lennon, Joplin, Hendrix dukker opp"...? Det er ikke så viktig hva den personen tilfører oss idag, men hans potensiale for å levere something outstanding tomorrow:) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jernlov: Du misforstod meg. Jeg siktet til dem som anerkjenner ham fordi han er så spesiell uten å egentlig ha noen interesse for musikken hans. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er nok flere som holder seg unna han når det gjelder barnemisshandling osv, men all PR er god PR og så. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe...diskusjonene i denne tråden får meg til å tenke på det geniale utsagnet "Nja, jeg syns ikke Bob Dylan er noe populær, jeg" (tror det var signert herr Bjelke, eller kanskje herr Friis) Hurra. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 2pac 7332312[/snapback] Der må jeg si meg enig. Han har fått en slags legendestatus fordi han ble skutt, men han laget ikke noe annet enn den samme "kommers-rappen" plateselskapene spyr ut i dag. Ellers synes jeg U2 er kraftig oppskrytt. De har noen gode sanger, men de fortjener langt i fra all oppmerksomheten de ar fått. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "Nja, jeg syns ikke Bob Dylan er noe populær, jeg" (tror det var signert herr Bjelke, eller kanskje herr Friis) Hurra. 7332270[/snapback] Har dummefinn vært ute nå igjen... hehe. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 2pac 7332312[/snapback] Der må jeg si meg enig. Han har fått en slags legendestatus fordi han ble skutt, men han laget ikke noe annet enn den samme "kommers-rappen" plateselskapene spyr ut i dag. Ellers synes jeg U2 er kraftig oppskrytt. De har noen gode sanger, men de fortjener langt i fra all oppmerksomheten de ar fått. 7332407[/snapback] 2pac lagde "gangsta rap", med politiske og poetiske tekster. Overvurdert er han IKKE, bare av sånne som deg, som kjenner til han fordi han ble skutt og ikke fordi han lagde skikkelig bra hip-hop (med noen unntak). Fy!! Og det er han som har lagt grunnlag for "kommers-rappen plateselskapene spyr ut i dag." Det kan jeg gå med på. Noen som derimot er overvurdert er Snoop Dogg. 75% av hans verker er søppel. ... mener jeg Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 2pac 7332312[/snapback] Der må jeg si meg enig. Han har fått en slags legendestatus fordi han ble skutt, men han laget ikke noe annet enn den samme "kommers-rappen" plateselskapene spyr ut i dag. Ellers synes jeg U2 er kraftig oppskrytt. De har noen gode sanger, men de fortjener langt i fra all oppmerksomheten de ar fått. 7332407[/snapback] 2pac lagde "gangsta rap", med politiske og poetiske tekster. Overvurdert er han IKKE, bare av sånne som deg, som kjenner til han fordi han ble skutt og ikke fordi han lagde skikkelig bra hip-hop (med noen unntak). Fy!! Og det er han som har lagt grunnlag for "kommers-rappen plateselskapene spyr ut i dag." Det kan jeg gå med på. Noen som derimot er overvurdert er Snoop Dogg. 75% av hans verker er søppel. ... mener jeg 7333231[/snapback] Jeg har hørt det meste 2Pac har laget, så jeg har grunnlg for å uttale meg. Greit, han hadde noen greie sanger - men det aller meste var slik se så rik jeg er- lowrider-damer som danser i bikini-jeg har vokst opp i ghettoen-det er kult å bli tatt av politiet-rap. Grunnen til at mange enda hører på musikken hans er fordi han ble skutt. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg forstår ikke hvorfor Slayer er så gode De er oppskrytt mener jeg Lenke til kommentar
Kyubi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg forstår ikke hvorfor Slayer er så gode De er oppskrytt mener jeg 7333307[/snapback] Kunne ikke vært mer enig ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jimi Hendrix Nei. Ikke Maiden heller. enten så digger man det, eller så liker man de første albumene eller så misliker man det. (iron maiden) Jimi Hendrix er gitarkongen. søk på han på google video. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Overvurderte band fra kritikerene:U2 Led Zeppelind The rolling stones The beatles (dritbra likevel) Pink floyd Kaizers Arctic monkeys Wolfmother Green Day AC/DC Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 2pac 7332312[/snapback] Der må jeg si meg enig. Han har fått en slags legendestatus fordi han ble skutt, men han laget ikke noe annet enn den samme "kommers-rappen" plateselskapene spyr ut i dag. Ellers synes jeg U2 er kraftig oppskrytt. De har noen gode sanger, men de fortjener langt i fra all oppmerksomheten de ar fått. 7332407[/snapback] 2pac lagde "gangsta rap", med politiske og poetiske tekster. Overvurdert er han IKKE, bare av sånne som deg, som kjenner til han fordi han ble skutt og ikke fordi han lagde skikkelig bra hip-hop (med noen unntak). Fy!! Og det er han som har lagt grunnlag for "kommers-rappen plateselskapene spyr ut i dag." Det kan jeg gå med på. Noen som derimot er overvurdert er Snoop Dogg. 75% av hans verker er søppel. ... mener jeg 7333231[/snapback] Jeg har hørt det meste 2Pac har laget, så jeg har grunnlg for å uttale meg. Greit, han hadde noen greie sanger - men det aller meste var slik se så rik jeg er- lowrider-damer som danser i bikini-jeg har vokst opp i ghettoen-det er kult å bli tatt av politiet-rap. Grunnen til at mange enda hører på musikken hans er fordi han ble skutt. 7333268[/snapback] Eeeh, hva? Virker ikke som du har hørt noe på han. Tupac hadde poetiske tekster, noe som nettopp skiller han ut fra andre rappere Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Overvurderte band fra kritikerene:U2Led Zeppelind The rolling stones The beatles (dritbra likevel) Pink floyd Kaizers Arctic monkeys Wolfmother Green Day AC/DC 7334911[/snapback] Sjeldent kommer Pink Floyd ut med nye album (12 år siden sist), og sjeldent er det å se oppskrytte omtaler om dem i media. Av alle band du har nevnt der, er det liten tvil om at Pink Floyd er blant de som er nevnt minst i media. Pink Floyd har alltid blitt anerkjent i ettertid for deres plater, og ikke blitt opphauset på den måten som for eksempel Wolfmother. Edit: Selv uten denne opphausingen, selger Pink Floyd som juling hver gang de gir ut en DVD. Les bare her! Er det fordi Pink Floyd blir oppskrytt i media at de selger så mye, eller er det rett og slett fordi så mange liker dem? Endret 22. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Får Waters noen av de enorme inntektene re utgivelsen av PULSE har oppdrevet? Eller er det bare Gilmoure, Mason og Wright ? Kom til å tenke på det, siden Waters ikke er med på konserten Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Pink Floyd er den umusikalskes musikalske alibi Man veldig bra likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå