Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nei faen heller! Meat Loaf ROCKER. Bat Out Of Hell I & II er tidenes heavyplater. <3 7323856[/snapback] Jo så faen Fordi Backman Turner Overdrive kvalte dusten Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De kan like godt være oppskrytt. De fortjener så så mye respekt og lignende, men ikke så så mye f.eks. 7323385[/snapback] Du sier altså at de fortjener respekt, men er oppskrytt? Beklager om jeg tolket innlegget feil. 7323698[/snapback] De fortjener respekt, men ikke så mye som de får f.eks. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Han mener vel at man kan respektere et band og synes de er bra selv om man syns de er oppskrytt! 7323711[/snapback] Vet ikke hva jeg skal si jeg... Dette blir i min verden helt tåpelig. I bunn og grunn faller det på definisjonen av "oppskrytt". Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) The Beatles er ikke oppskrytt. De som mener The Beatles ikke fortjente den oppmerksomheten de fikk, har garantert ikke vokst opp på 60-tallet og de har garantert ingen forståelse for historie som fag. 7323290[/snapback] Hva i det huleste er poenget med tråden viss bare "godkjente" band kan postes? The Beatles er for noen veldig oppskrytt, for andre er det langt fra så oppskrytt som de synes det burde vært, altså nedskryt - og dette er opp til det enkelte individ, og en kan således si at det er subjektivt. Det er ingen fasit på hvilke band som er oppskrytt, og hvilke som ikke er det. Og jeg ser heller ikke poenget med å krangle om det ... Annet enn at du kan sove trygt om natten da, i visshet om at du fikk tatt igjen på han som tråkket på yndelingsbandet ditt. Forresten synes jeg Arctic Monkeys er utrolig oppskrytt. De har to brae sanger i mine øyne, "when the sun goes down" og "fake tales of san franssisco", men det er det. De har overhodet ikke revolusjonert musikken det grann, men det er selvfølgelig min subjektive mening. Dem som mener de er det beste som har skjedd musikken siden Elvis tok fatt i i gamle neger-slagere, må gjerne gjøre det. Endret 20. november 2006 av warpig Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva i det huleste er poenget med tråden viss bare "godkjente" band kan postes? 7324247[/snapback] Har det slått deg at det kanskje er poenget med tråden jeg sår tvil om? At det i den store helheten er tåpelig å diskutere noe som dette? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hva i det huleste er poenget med tråden viss bare "godkjente" band kan postes? 7324247[/snapback] Har det slått deg at det kanskje er poenget med tråden jeg sår tvil om? At det i den store helheten er tåpelig å diskutere noe som dette? 7325233[/snapback] Personlig ser jeg ikke hvordan man kan diskutere noe annet enn musikkens pris, kvalitet og variasjon på dette forumet. Men det lages likevel tråder støtt og stadig om hvilken sang som er best os.v. Så personlig ser jeg slettes ikke noe problem i at det eksister en tråd med et slikt formål som denne tråden har, men det jeg dermed ser et problem i er at folk skal kalle hverandre for lite opplyste, dumme os.v. fordi de har en annen formening om hva som er musikkens mest overvurderte band (nå sier jeg ikke at det er slike ord som har blitt brukt, men det har blitt brukt ganske så lignende). Men, men, det er nå bare meg. Endret 20. november 2006 av warpig Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ikke mine ord om folk i denne tråden nei. Som sagt er det ikke noe problem at folk diskuterer musikkens pris, kvalitet og variasjon på dette forumet, og nettopp derfor argumenterer jeg for hvorfor jeg mener at The Beatles ikke er oppskrytte. Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ser at ingen har nevnt noen norske (bortsett fra Kaisers, som jeg synes var kult intill det ble for mye av det samme) Men det som virkelig er overvurdert i Norge er sutre og jamregitardama Ane Brun! Hun kan virkelig ikke synge og er utrolig kjedelig. Generelt sett kjedelig og kvasikunsterisk! Til dels også Madrugada (men de kan synge og spille), Thomas Dybdahl (utrooooolig kjedelig musikk, men han kan jo spille) kan legges inn i den samme overvurderte sjangeren. Thomas Dybdahl overrasket meg faktisk positivt da jeg så han sang "american Trilogy" av Elvis i et opptak fra Quarten. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Panic! at the disco. Og det norske kaisers orchestrahhhhhhhhh greiene. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Metallica. Desidert. Whiskey In teh Jaaaarrr!!!!!!11111oneeeee Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Metallica. Desidert. Whiskey In teh Jaaaarrr!!11111oneeeee 7325920[/snapback] For coverlåta Whiskey in the Jar er jo så kjemperepresentativ for Metallicas karriere.. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja. Vil ikke si at Thrash-Metallica er så digg heller. Dessuten, de fleste vurderer jo Metallica etter det som har gått mainstream, ikke sant? og det er derifra de er overvurderte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Resten er like overvurdert. Eneste av metallica som ikke er overvurdert av de fleste er st. anger. Den er heller undervurdert. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Etter min mening er Metallica etter Black Album sterkt undervurderte. "Alle" hater jo Metallica nå til dags, men tro det eller ei, det finnes faktisk utrolig mye bra materiale på de tre-fire siste cd'ene deres også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Etter min mening er Metallica etter Black Album sterkt undervurderte. "Alle" hater jo Metallica nå til dags, men tro det eller ei, det finnes faktisk utrolig mye bra materiale på de tre-fire siste cd'ene deres også. 7325969[/snapback] Såklart, Load er en knallskive. Nyhus; Her er du i mindretall, det skal godt gjøres å lage en like bra rekke som Metallica gjorde på 80-tallet Er en grunn til at de fortsatt er verdens største metal-band, selv 15 år etter suksessen virkelig kom. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 U2 Dream Theater Panic at the Disco Metallica Iron Maiden Madonna Michael Jackson System of a down Red hot chillipeppers Blink 182 Green Day Dimmu Borgir Satyricon Aeleohandre Fundes, eller hva det enn er han heter Elton John DragonForce Eminem Argh, skulle bli et enkelt band, men for vanskelig å velge. Mange flere, men blir bare mer og mer meningsløst å ramse opp her. MvH Sigve Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 U2Dream Theater Panic at the Disco Metallica Iron Maiden Madonna Michael Jackson System of a down Red hot chillipeppers Blink 182 Green Day Dimmu Borgir Satyricon Aeleohandre Fundes, eller hva det enn er han heter Elton John DragonForce Eminem Argh, skulle bli et enkelt band, men for vanskelig å velge. Mange flere, men blir bare mer og mer meningsløst å ramse opp her. MvH Sigve 7326106[/snapback] Hvordan kan du si At Michael Jackson og Eminem er overvurdert?? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Huff ja! Alejandro Fuentes er så utrolig overvurdert, for en slesk og ekkel fyr. Jeg liker ikke stemmen hans heller, akkurat som han ikke klarer å synge helt rent, må liksom bruke den der hesheten hele tiden. Nei spar meg for denne karen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvordan kan du si At Michael Jackson og Eminem er overvurdert?? 7326117[/snapback] Michael Jackson er en av de største, men han har fått noe ufortjent oppmerksomhet pga alt annet enn musikken (barnemisshandlig, fargen sin osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå