Gå til innhold

Mest overvurderte musikere/band?


Laughing Madcap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To gode band, hvor det ene er på vei nedover. Mener personlig at gode norske band ikke kan skrytes opp nok. Hvor mye oppmerksomhet har Kaizers Orchestra (som er et av Norges mest populære band) fått i verden i forhold til Rolling Stones (som er et av Storbritannias mest populære band)?

 

Så jeg vil heller si at Kaizers Orchestra har fått for _lite_ oppmerksomhet og at de er alt for lite oppskrytt.

Lenke til kommentar

The Beatles revolusjonerte musikkverden og solgte så mange skiver at det bare er å sugle etter å kunne oppnå noe slikt i dag. Når det kommer til smak er det jo mange som ikke liker musikken deres, men de skal ha all ære og oppmerksomhet for det de gjorde på 60-tallet.

 

Jeg syns Kaizers er veldig veldig oppskrytt.

La meg tippe at du ikke liker musikken deres.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
U2 og Coldplay er musikk som ikkje treff min smak i det heile tatt. Pink Floyd har meir potensiale, men eg personlig synest ikkje dei fortener så mykje skryt sidan musikken er kjedeleg.

7311016[/snapback]

Jeg er helt enig med alle bandene du nevner. De er oppskrytt alle sammen, selv om jeg personlig liker Pink Floyd. De to andre velger jeg å ikke uttale meg om...

Lenke til kommentar
The Beatles er ikke oppskrytt. De som mener The Beatles ikke fortjente den oppmerksomheten de fikk, har garantert ikke vokst opp på 60-tallet og de har garantert ingen forståelse for historie som fag.

7323290[/snapback]

Jeg vil vel strekke det så langt som å si at de heller ikke har musikalsk sans, men det er jo meg.

Lenke til kommentar
De kan like godt være oppskrytt. De fortjener så så mye respekt og lignende, men ikke så så mye f.eks.

7323385[/snapback]

Du sier altså at de fortjener respekt, men er oppskrytt? Beklager om jeg tolket innlegget feil.

7323698[/snapback]

 

 

Han mener vel at man kan respektere et band og synes de er bra selv om man syns de er oppskrytt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
De fleste som syntes Beatles er oppskrytt har hørt de tidligere fløtepopsangene deres, ikke mesterverk som Sgt.Pepper, Rubber Soul og Abbey Road.

7323222[/snapback]

 

Også glemte du å nevne White Album. :)

 

Overvurdert...hmmm..da faller det en ufyselig karikatur frem fra skremselen; Meatloaf...host..hark...puke :hrm:

 

Edit: Så etterhvert at noen andre like fornuftige hadde gjort deg oppmerksom på glippen :blush:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...