Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns de lever veldig i skyggen jeg da. De får nok noe oppmerksomhet pga at de var i Windir men ikke mye. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Alt er relativt. Eller finnes det en magisk grense for hvor populær man må være for å være for populær? Jeg synes Vreid er mer populære enn de fortjener, selv om de på langt nær er så populære som det Windir var. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 - Kaizers Orcherstra - Rolling Stones Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 To gode band, hvor det ene er på vei nedover. Mener personlig at gode norske band ikke kan skrytes opp nok. Hvor mye oppmerksomhet har Kaizers Orchestra (som er et av Norges mest populære band) fått i verden i forhold til Rolling Stones (som er et av Storbritannias mest populære band)? Så jeg vil heller si at Kaizers Orchestra har fått for _lite_ oppmerksomhet og at de er alt for lite oppskrytt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 The Beatles, uten tvil. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De spilte jo på den største scena på Roskilde gjorde de ikke? Så de er jo noe kjente i utland (selv om det er skandinavia). Vreid spilte på den minste på Wacken i forhold liksom. Jeg syns Kaizers er veldig veldig oppskrytt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) The Beatles revolusjonerte musikkverden og solgte så mange skiver at det bare er å sugle etter å kunne oppnå noe slikt i dag. Når det kommer til smak er det jo mange som ikke liker musikken deres, men de skal ha all ære og oppmerksomhet for det de gjorde på 60-tallet. Jeg syns Kaizers er veldig veldig oppskrytt. La meg tippe at du ikke liker musikken deres. Endret 20. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg syns Kaizers er veldig veldig oppskrytt. La meg tippe at du ikke liker musikken deres. 7323157[/snapback] Nei det gjør jeg ikke. Og det trenger ikke å ha noe å si. Er flere band jeg ikke syns noe spesielt om som jeg syns fortjener oppmerksomheten de får. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) De fleste som syntes Beatles er oppskrytt har hørt de tidligere fløtepopsangene deres, ikke mesterverk som Sgt.Pepper, Rubber Soul og Abbey Road. Endret 20. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 U2 og Coldplay er musikk som ikkje treff min smak i det heile tatt. Pink Floyd har meir potensiale, men eg personlig synest ikkje dei fortener så mykje skryt sidan musikken er kjedeleg. 7311016[/snapback] Jeg er helt enig med alle bandene du nevner. De er oppskrytt alle sammen, selv om jeg personlig liker Pink Floyd. De to andre velger jeg å ikke uttale meg om... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De fleste som syntes Beatles er oppskrytt har hørt de tidligere fløtepopsangene deres, ikke mesterverk som Sgt.Pepper, Rubber Soul og Abbey Road. 7323222[/snapback] Hvor ble det av White Album? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De fleste som syntes Beatles er oppskrytt har hørt de tidligere fløtepopsangene deres, ikke mesterverk som Sgt.Pepper, Rubber Soul og Abbey Road. 7323222[/snapback] Hvor ble det av White Album? 7323264[/snapback] Tok bare noen av klassikerne White Album og Revolver bl.a. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 The Beatles er ikke oppskrytt. De som mener The Beatles ikke fortjente den oppmerksomheten de fikk, har garantert ikke vokst opp på 60-tallet og de har garantert ingen forståelse for historie som fag. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 The Beatles er ikke oppskrytt. De som mener The Beatles ikke fortjente den oppmerksomheten de fikk, har garantert ikke vokst opp på 60-tallet og de har garantert ingen forståelse for historie som fag. 7323290[/snapback] Jeg vil vel strekke det så langt som å si at de heller ikke har musikalsk sans, men det er jo meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Musikalsk sans er jo selfølgelig helt subjektivt, mens historisk forståelse og faktaopplysninger er litt mer fastslått. Jeg tør påstå at det kan fastslås av verdens befolkning at The Beatles fortjente den oppmerksomheten de fikk. Tror ikke en ganske liten majoritet sort/daumetall-lyttere har stor påvirkning i en sånn sammenheng. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De kan like godt være oppskrytt. De fortjener så så mye respekt og lignende, men ikke så så mye f.eks. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De kan like godt være oppskrytt. De fortjener så så mye respekt og lignende, men ikke så så mye f.eks. 7323385[/snapback] Du sier altså at de fortjener respekt, men er oppskrytt? Beklager om jeg tolket innlegget feil. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De kan like godt være oppskrytt. De fortjener så så mye respekt og lignende, men ikke så så mye f.eks. 7323385[/snapback] Du sier altså at de fortjener respekt, men er oppskrytt? Beklager om jeg tolket innlegget feil. 7323698[/snapback] Han mener vel at man kan respektere et band og synes de er bra selv om man syns de er oppskrytt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) De fleste som syntes Beatles er oppskrytt har hørt de tidligere fløtepopsangene deres, ikke mesterverk som Sgt.Pepper, Rubber Soul og Abbey Road. 7323222[/snapback] Også glemte du å nevne White Album. Overvurdert...hmmm..da faller det en ufyselig karikatur frem fra skremselen; Meatloaf...host..hark...puke Edit: Så etterhvert at noen andre like fornuftige hadde gjort deg oppmerksom på glippen Endret 20. november 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nei faen heller! Meat Loaf ROCKER. Bat Out Of Hell I & II er tidenes heavyplater. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå