F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Man kan konkludere med at et band et individ ikke liker som normalt regnes som å være et veldig bra band fra alle andre, vil være overvudert for det individet som ikke liker det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Den påstanden der vil du angre på såååå hardt med engang du tar fingra ut av... øra 7308032[/snapback] Er det ikke litt falskt av deg dette? Tenker på at du reagerte så voldsomt på påstått hakking på Iron Maiden fra min side. Nei, er vel heller du som må dra fingeren ut av ræva og sjekke ut litt mer musikk enn det du har per idag. Nei, å si at det ikke fins musikk i dag som er like avansert og har like kvalitetet som Pink Floyd er passe trangsynt. Da kan man umulig ha hørt nyere musikk. Han tilber jo og Pink Floyd og The Beatles så han lever tydeligvis i en annen tid en oss. Synd for han. Jeg vil aldri tvile på kvaliteten i Pink Floyds musikk heller, den vil alltid være tilnærmet lik 0. Ta og utforsk litt musikk så finner du nok noe gull, så kan du legge kullet på hylla og kose deg meg gull musikk isteden. 7308119[/snapback] I din forskrudde verden fremstår det nok som 0 kvalitet, men det er som sagt i din forskrudde verden. 7309287[/snapback] Er vi nøtt til å gå igjennom det med å måtte skrive "JEG MENER" forann alt igjen?? Og det er totalt unødvendig av deg og si min forskrudde verden. Samme faen om Gud eller hva nå enn som skaper oss har skrudd på inteligens-, smaks- ++++ vriern hos meg på den perfekte stilling vel. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jernlov: Du vet jo at det er ulovlig å si noe stygt om Pink Floyd, Beatles of Rolling Stones? Sånn er bare verden.. de bandene er bedre enn alt annet som kan komme ut, og dette vet jo selvfølgelig Jerntakk, Mojo Pin og resten av "FUCKZOR OFFZOR! PINKIS, BITLZ, AND RÅLLING STÅNS IZ THE SHIT LIZM!10101" Endret 18. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Metallica (1989-2002) 7309706[/snapback] Metallica er da ikke et overvurdert band. De har gitt ut gode albumer selv om jeg ikke likte det siste. De har mange gode klassikere sånn som, Nothing else matters, enter the sandman osv. når det kommer til å spille live så gjør de en kjempe jobb. Brae konserter med utrolig god kvalitet på. Selve bandet er et bra live-band. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Totalt sett er de ikke overvurdert, men det de gjorde mellom 1989 og 2002 var ikke veldig imponerende i mine øyne. Jeg likte ikke St.Anger i utgangspunktet, men har klart å høre det nok til at jeg digger det nå. Metallica, load, reload, S&M er ekkelt dårlig (min mening) suppe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Totalt sett er de ikke overvurdert, men det de gjorde mellom 1989 og 2002 var ikke veldig imponerende i mine øyne.Jeg likte ikke St.Anger i utgangspunktet, men har klart å høre det nok til at jeg digger det nå. Metallica, load, reload, S&M er ekkelt dårlig (min mening) suppe 7309983[/snapback] Ser ikke hva som er gærent med Black Album, helt klart blant det beste innenfor sin sjanger. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nei, å si at det ikke fins musikk i dag som er like avansert og har like kvalitetet som Pink Floyd er passe trangsynt. 7309781[/snapback] Hei! Er det noen som sier det? Jeg for min del kan ramse opp hundrevis av album som er minst like gode som et hvert Pink Floyd-album. Eivindr: Du misforstår agendaen min en smule Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 De har mange gode klassikere sånn som, enter the sandman 7309948[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Synes Iron Maiden er utrolig oppskrytt. Mulig jeg er sær, men ja. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nei, å si at det ikke fins musikk i dag som er like avansert og har like kvalitetet som Pink Floyd er passe trangsynt. 7309781[/snapback] Hei! Er det noen som sier det? 7310082[/snapback] Men å si at Pink Floyd er overvurdert er noe av det dummeste jeg har hørt deg si. Pink Floyd er kremen av musikk, og ingen i dagens samfunn er i stand til å lage like god og avansert musikk! 7308020[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Av de jeg synes er veldig overvurdert:Led Zeppelin (har noe bra, men folk snakker som om de skulle vært guder..) Jimi Hendrix (samme som over).. 7308841[/snapback] Jimi Hendrix er jo en gud! Den mannens musikk er genial! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kaizers Orchestra! 7305160[/snapback] jaaaa Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Greit å være uenig, men å si at ingen kan lage like avansert musikk som Pink Floyd er vrøvl. Hørt om jazz før? Endret 18. november 2006 av KompleX Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Helt enig i at det er vrøvl, og det er argument som faller på sin egen urimelighet om man vil fremme et band. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Pink Floyd, Radiohead, The Beatles ++ De første spesielt. 7306885[/snapback] Tidligere snakket du til meg om luft i hjernen. Jeg vet ikke hva du går på, men å si at Pink Floyd og The Beatles er overvurderte band er blasfemi! Måtte denne tråden brenne i helvete! 7307904[/snapback] Denne tråden handlar om kva band du synest er overvurderte. Er du uenig i kva band andre synest er overvurderte så får det være ditt problem. Sjølv synest eg Pink Floyd, U2 og Coldplay er veldig overvurderte, dei har alle eit par gode låter, men det er liksom alt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Sjølv synest eg Pink Floyd, U2 og Coldplay er veldig overvurderte, dei har alle eit par gode låter, men det er liksom alt. 7310905[/snapback] For det første: 3 vidt forskjellige band som ikke har verken epoke eller stil til felles. For det andre: Hvis de har noen låter som gir deg noe, så er de da vel ikke overvurderte? Pink Floyd er ikke akkurat blitt skrytt av å ha tusen gode låter? For det tredje: Hvilke låter synes du er gode? Endret 18. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva er dealen med Nightwish? Skjønner heller ikke dealen med diverse rappere fra US.(NeYo, Flipsyde etc.) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sjølv synest eg Pink Floyd, U2 og Coldplay er veldig overvurderte, dei har alle eit par gode låter, men det er liksom alt. 7310905[/snapback] For det første: 3 vidt forskjellige band som ikke har verken epoke eller stil til felles. For det andre: Hvis de har noen låter som gir deg noe, så er de da vel ikke overvurderte? Pink Floyd er ikke akkurat blitt skrytt av å ha tusen gode låter? For det tredje: Hvilke låter synes du er gode? 7310917[/snapback] For det første: Får bare en tidsepoke være oppskrytt? Nei så den setningen ser jeg ingen grunn til å eksistere. Eller spiller det noen rolle i det hele tatt når det er fra? For det andre: Om ett band sies å være verdens beste band i følge en poll, på f.eks. dette forumet men har ett par bra sanger så er vel ikke det fortjent i følge den som mener de har noen bra sanger. Om ja så skal jeg lage noen bra sanger og mange dårlige og bli verdens beste band når jeg blir stor Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Sjølv synest eg Pink Floyd, U2 og Coldplay er veldig overvurderte, dei har alle eit par gode låter, men det er liksom alt. 7310905[/snapback] For det første: 3 vidt forskjellige band som ikke har verken epoke eller stil til felles. For det andre: Hvis de har noen låter som gir deg noe, så er de da vel ikke overvurderte? Pink Floyd er ikke akkurat blitt skrytt av å ha tusen gode låter? For det tredje: Hvilke låter synes du er gode? 7310917[/snapback] 1: Eg ser ikkje korleis dette er relevant. 2: Ut frå det eg har høyrt fortener ingen av dei så mykje skryt. Eit band må ha meir enn eit par gode låtar for å bli rangert blandt verdas beste. 3: Kjem ikkje på så mange i farten, men kan ta eit par: Trouble, Speed of Sound (Coldplay). Beautiful Day (U2). Comfortably Numb, Another Brick In The Wall (PF). U2 og Coldplay er musikk som ikkje treff min smak i det heile tatt. Pink Floyd har meir potensiale, men eg personlig synest ikkje dei fortener så mykje skryt sidan musikken er kjedeleg. Og forresten, kvifor er det alltid sånn at ein blir kryssforhørt og skal måtte forsvare sin musikksmak her inne? Endret 18. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå