Gå til innhold

Mest overvurderte musikere/band?


Laughing Madcap

Anbefalte innlegg

Er dette bandet virkelig overvurdert?

 

Synes dette tidligere blink 182-cover-bandet bare har fått toere, enere og treere. Okey, jeg kan gå med på at de absolutt ikke fortjente treere, men de andre karakterene synes jeg falt på sin plass.

7307956[/snapback]

Mitt inntrykk er at de er populære (bl.a. på grunnlag av last.fm-charts og medieoppmerksomhet)...men det kan selvsagt hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pink Floyd, Radiohead, The Beatles ++ De første spesielt.

7306885[/snapback]

 

Tidligere snakket du til meg om luft i hjernen. Jeg vet ikke hva du går på, men å si at Pink Floyd og The Beatles er overvurderte band er blasfemi! Måtte denne tråden brenne i helvete!

7307904[/snapback]

Det er så oppskrytt som du kan få det.

7307960[/snapback]

 

Du er dust. Du skal alltid bare være vanskelig. La gå, mye av The Beatles er oppskrytt. Mye av musikk før Rubber Soul er dynge, men etter Rubber Soul er det klasse over musikken.

 

Men å si at Pink Floyd er overvurdert er noe av det dummeste jeg har hørt deg si. Pink Floyd er kremen av musikk, og ingen i dagens samfunn er i stand til å lage like god og avansert musikk!

Lenke til kommentar
Pink Floyd er kremen av musikk, og ingen i dagens samfunn er i stand til å lage like god og avansert musikk!

7308020[/snapback]

Den påstanden der vil du angre på såååå hardt med engang du tar fingra ut av... øra

7308032[/snapback]

 

Nei, aldri. Jeg vil aldri noensinne tvile på kvaliteten i Pink Floyds musikk. Men dette kan bare munne ut i en lang diskusjon med påstand mot påstand, så det gidder jeg ikke.

Vi har forskjellige meninger, og bare en av oss har rett - jeg..

 

Ha en fortsatt God Natt :)

Lenke til kommentar
Du er dust. Du skal alltid bare være vanskelig. La gå, mye av The Beatles er oppskrytt. Mye av musikk før Rubber Soul er dynge, men etter Rubber Soul er det klasse over musikken.

 

Men å si at Pink Floyd er overvurdert er noe av det dummeste jeg har hørt deg si. Pink Floyd er kremen av musikk, og ingen i dagens samfunn er i stand til å lage like god og avansert musikk!

7308020[/snapback]

Han mener vel kanskje at Pink Floyd ikke er så bra at det fortjener den uttallige fanskaren den har. For det er utrolig mange Pink Floyd-fans her i verden. Selv synes jeg ikke slike argument hører hjemme i mitt hode, men man får jo tross alt mene hva man vil.

Lenke til kommentar
Pink Floyd er kremen av musikk, og ingen i dagens samfunn er i stand til å lage like god og avansert musikk!

7308020[/snapback]

Den påstanden der vil du angre på såååå hardt med engang du tar fingra ut av... øra

7308032[/snapback]

 

Nei, aldri. Jeg vil aldri noensinne tvile på kvaliteten i Pink Floyds musikk.

7308039[/snapback]

Jeg vil aldri tvile på kvaliteten i Pink Floyds musikk heller, den vil alltid være tilnærmet lik 0. Ta og utforsk litt musikk så finner du nok noe gull, så kan du legge kullet på hylla og kose deg meg gull musikk isteden.

Lenke til kommentar
Pink Floyd er kremen av musikk, og ingen i dagens samfunn er i stand til å lage like god og avansert musikk!

7308020[/snapback]

Ærlig talt, Pink Floyd er mye rart, men de har aldri vært så avansert.

 

Ja, de var veldig innflytelsesrike. Ja, de lagde relativt eksperimentel rock. Men det er svært lite avansert. Bevis? Ingen band som lager avansert musikk vil noensinne selge 200 millioner album. Bare noe enkelt kan appelere til så mange.

 

Og hvis du studerer musikkhistorien din vil du finne musikkere både før og etter dem som definitivt lagde mer "avansert" musikk, enn hvilken definisjon av "avansert" du bruker.

 

Det at du synes musikken er god har jeg ingen problemer med. Men at du sier at ingen er i stand til å lage mer "avansert" musikk.... Det er rett og slett bare feil

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Ser ikke det helt store med Red Hot Chili Peppers, at de topper chart-listen på last.fm finner jeg uforståelig. Stadium Arcadium er noe av det kjedeligste jeg hørt.

7304914[/snapback]

Hva faen? Stadium er jo så konge album som du kan få det til! :ohmy:

Det er ikke en eneste sang der jeg ikke kan høre på! Enten er sangene funky og svingende som svingende, eller så er de så fine at de bare river deg med til en annen verden!

 

Iron Maiden derimot, er meeget oppskrytt! De har bare en sang, som de har smekka inn på tjue plater! ensformig as hell!

 

Pink Floyd og The Beatles er IKKE oppskrytt! Er jo noen av de mest vellykkede bandene i verden!

Lenke til kommentar
Føler jeg har sagt dette før, men en god ting kan ikke sies for ofte:

 

snip

 

7306546[/snapback]

Mye som ikke er overvurdert der..

Nevner noen:

Guns N' Roses

AC/DC

Paul McCartney..

 

Av de jeg synes er veldig overvurdert:

Led Zeppelin (har noe bra, men folk snakker som om de skulle vært guder..)

Jimi Hendrix (samme som over)..

Lenke til kommentar

Jeg kan bare ikke forstå at noen synes at Pink Floyd er overvurdert. OK Dark side of the moon er noe overvurdert, men Pink Floyd er dyktige og eksperimentelle musikere som brøt grenser i sin tid! Echoes eller Atom Heart Mother for eksempel er musikalske mesterverk. Pink Floyd har laget så utrolig mye bra, og noen kaller de overvurdert?

Lenke til kommentar
Føler jeg har sagt dette før, men en god ting kan ikke sies for ofte:

 

snip

 

7306546[/snapback]

Mye som ikke er overvurdert der..

Nevner noen:

Guns N' Roses

AC/DC

Paul McCartney..

 

Av de jeg synes er veldig overvurdert:

Led Zeppelin (har noe bra, men folk snakker som om de skulle vært guder..)

Jimi Hendrix (samme som over)..

7308841[/snapback]

Velvel... Vil nå si at de to bandene du mener ikke er overvurderte, er de som er mest overvurdert på min liste. At de har solgt henholdsvis 70 og 140 mill. album underbygger min påstand... At så mange mennesker faller for så utrolig dårlig musikk, er for meg uforståelig.

 

Led Zeppelin og Jimi Hendrix kan så være overvurdert, men de har iallefall revolusjonert musikken hver på sin måte. Litt merkelig at du missliker Led Zeppelin.... trodde de var ett av de største forbildene til Guns.... Mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
Den påstanden der vil du angre på såååå hardt med engang du tar fingra ut av... øra

7308032[/snapback]

Er det ikke litt falskt av deg dette? Tenker på at du reagerte så voldsomt på påstått hakking på Iron Maiden fra min side.

 

Nei, er vel heller du som må dra fingeren ut av ræva og sjekke ut litt mer musikk enn det du har per idag. :)

 

Jeg vil aldri tvile på kvaliteten i Pink Floyds musikk heller, den vil alltid være tilnærmet lik 0. Ta og utforsk litt musikk så finner du nok noe gull, så kan du legge kullet på hylla og kose deg meg gull musikk isteden.

7308119[/snapback]

 

I din forskrudde verden fremstår det nok som 0 kvalitet, men det er som sagt i din forskrudde verden.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Inspirert fra en liste jeg fant på nettet, så lurer jeg på hvilke band/musikere dere synes er mest overvurdert?

7304851[/snapback]

 

 

Black Sabbath, The Beatles, Deep Purple, Metallica (1989-2002), Ozzy Osbourne, Pink Floyd (Det er bra, men overvurdert allikevel), In Flames, Vamp

 

Edit:

Uh Oh. Jeg hadde glemt Oasis, Travis, Zaibya, Coldplay, Kent, Nightwish og The White Stripes

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...