Gå til innhold

Mest overvurderte musikere/band?

Laughing Madcap

Anbefalte innlegg

Pink Floyd er ikke det mest oppskrytte/overvurderte bandet, men kanskje det mest omtalte i verden. Det nok også det bandet som drar den største bredden av generasjonene. Bare legg merke til det når dere drar på konsert med dem.

7340111[/snapback]

Ja, for det skjer jo både titt og ofte.

(beklager, kunne ikke dy meg....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Husker med barnslig glede et gjeng med gråhårede gjenglemte hippier :love: på Kalvøya for akk for mange år siden. De sto og ventet på deres høydepukt som var Neil Young, men før det måtte de "lide" seg gjennom RATM. Jeg sto først på behørig avstand og la bare merke til hvordan de grå flettene beveget seg i takt med RATM, så gikk jeg etterhvert bort til dinosaurene og spurte hva de syntes om kids'a, og de skrålte unisont med snørrete fletter og tårevåte øyne at dette var bare "fett ass"..Voffers :)

Lenke til kommentar
Pink Floyd er ikke det mest oppskrytte/overvurderte bandet, men kanskje det mest omtalte i verden. Det nok også det bandet som drar den største bredden av generasjonene. Bare legg merke til det når dere drar på konsert med dem.

7340111[/snapback]

Ja, for det skjer jo både titt og ofte.

(beklager, kunne ikke dy meg....)

7340157[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar
Stort sett all musikk ungdommen hører på som er populær er overvurdert. alle  Hip Hop artister er overvurdert. Punktum.

7339541[/snapback]

Aha. Sorry, men det blir for dumt. Kan du helt ærlig si du har hørt på mer hip-hop enn det du har sett på MTV? Vet du i det hele tatt hva hip-hop er?

Har du hørt noe av Handsome Boy Modeling School eller CunninLynguists? Hørt om Cee-Lo Green(han i Gnarls Barkley)? Eller tror du 50 cent er den gjennomsnittslige rapperen?

Og tro det eller ei, det er ikke bare ungdommer som hører på hip hop. Du skulle sett Beastie Boys opptredenen på VH1 Hip Hop Honors. De ser ut som Rolling Stones nå :!:

Det går ikke ann å si at stort sett all musikk innen en sjanger er overvurdert, når du nesten ikke har hørt noe fra den sjangeren.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, fanboy. Fanboys er selve epitomen av overvurdering.

7345653[/snapback]

Hva i det svarte helvete betyr "epitomen", og hvorfor i det grønnstekte svartsvidde bruker du slik uforståeligheter?

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk folk som har vært på Roger Waters, men som tror de har sett Pink Floyd. :S

Snakket med en kar forrige helg som sa følgende "Pink Floyd ja. Jo, dem er bra dem. Var på Pink Floyd her i byen".

7345915[/snapback]

Var det ikke slik at de skulle på turne igjen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det betyr kulminasjonen.

7345986[/snapback]

kulminasjon kulmin|asjo'n m1 (se *kulminere) 

1 høydepunkt, toppunkt 

2 høyeste og laveste punkt i et himmellegemes bane øvre, nedre k- 

Beklager, etter å ha snakket med ordboken så sitter jeg som en nokså misfornøyd høne og venter på hanen :w00t:

Hva er egentlig punchlinen :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du skjønte ikke hva jeg mente? Mente at fanboys er en av hovedinstigatorene til overvurdering av musikk.

7346088[/snapback]

Nå begynner du igjen, hva betyr "invistigator"? Hvorfor forvanske budskapet? Fordi jeg går ut fra at du har lyst til å gjøre deg forstått...? ;)

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk folk som har vært på Roger Waters, men som tror de har sett Pink Floyd. :S

Snakket med en kar forrige helg som sa følgende "Pink Floyd ja. Jo, dem er bra dem. Var på Pink Floyd her i byen".

7345915[/snapback]

Var det ikke slik at de skulle på turne igjen?

7346044[/snapback]

De har ikke sagt noe til meg

Lenke til kommentar
Nå begynner du igjen, hva betyr "invistigator"? Hvorfor forvanske budskapet? Fordi jeg går ut fra at du har lyst til å gjøre deg forstått...? ;)

7346141[/snapback]

Jeg er bare glad i å berike kommentarene mine med det språket har å tilby. Instigator betyr en pådriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...