jahha-ja Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hvordan kan jeg koble ps2 til tv med bare tv antenneutgang? noen som kan hjelpe? plizzz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Med antenneovergang (fås både orginalt og ikke) eller via videospiller Lenke til kommentar
Datakjeden Oslo AS Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hvordan kan jeg koble ps2 til tv med bare tv antenneutgang? noen som kan hjelpe? plizzz 7304844[/snapback] Det er flere ting her: 1. Det er ikke PS/2, men S-VHS i tilfelle. PS/2 brukes på mus og tastatur. 2. Det er en inngang du skal ha den inn på. 3. Dersom du ikke har SCART/S-vhs/Composite (som ser ut som en phono--plugg) så er TV-apparatet såpass gammelt at det sikkert gir dårlig bilde. Men du kan få bildet hvis du har en avansert video-spiller (gammeldags VHS altså) med S-video inngang. L Lenke til kommentar
jahha-ja Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 sorry meg, men hva er en antenneovergang? Lenke til kommentar
jahha-ja Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 har en gammel vhs spiller, den har bare en SCART utgang og en tv antenne inngang og en tv antenne utgang. funker den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Antenneovergang er en signalomformer fra ps2 signalet til antennesignal. Kostet ca 300kr sist jeg kjøpte. PS1/PSONE adapteret passer også til PS2. Om du skal bruke VHS spilleren må den ha mulighet for innsignal fra PS2 (RGB eller SCART). Alle VHS spillere har utsignal via antenne, som du da plugger i tven din. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hvordan kan jeg koble ps2 til tv med bare tv antenneutgang? noen som kan hjelpe? plizzz 7304844[/snapback] Det er flere ting her: 1. Det er ikke PS/2, men S-VHS i tilfelle. PS/2 brukes på mus og tastatur. 2. Det er en inngang du skal ha den inn på. 3. Dersom du ikke har SCART/S-vhs/Composite (som ser ut som en phono--plugg) så er TV-apparatet såpass gammelt at det sikkert gir dårlig bilde. Men du kan få bildet hvis du har en avansert video-spiller (gammeldags VHS altså) med S-video inngang. L 7305102[/snapback] Hehe, han snakker om den første playstationen, ikke PS/2 grensesnittet Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hehe, han snakker om den første playstationen, ikke PS/2 grensesnittet 7320864[/snapback] haha, hva var det første playstation het nå igjen? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Den het vel Sony Playstation. Relanseringa med nytt skall, som billigmodell noen mnd før Playstation 2 (den store) kom het PSOne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå