vargaz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ikke snakk om at mitt elektroniske utstyr skal fungere, idag når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg blåskjerm på pcn. Jeg rekker ikke å lese mld før den forsvinner, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få fikset det? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Oppdattering, nå får jeg bare sort skjerm... ingen feilmld ingen ting... ARG! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sikkerhetsmodus da, f10 før booten? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Nei, sikkerhetsmodus virker ikke. Må vel legge til at dette muligens kan ha skjedd da jeg reiv ut dvd-brennern i fart.. men pcn starta 2 ganger først, da hadde jeg glemt å koblet i tastaturet, :S driver å fikler litt med en stue pc også... som sjokkerende nok ikke funker.. :\ Endret 17. november 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå