Gå til innhold

Noen drittsekker stjal sakene våre i ballspilltime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kaller jeg dumhet fra din side, og håper du lærer av det. Det er naturlig at man tar med seg ting inn når man har gym eller andre steder der sakene kan komme i andres hender uten at du har oversikten.

Lærdom til neste gang.

7314584[/snapback]

Hm var dette aima mot meg? :dontgetit: Vel når jeg får kjøpt meg ny lommebok skal jeg ihvertfall begynne og ta den med inn i gymsalen :thumbup:

Lenke til kommentar

I ballspilltimen fredag for to uker siden ble jeg frastjålet busskortet mitt + 200 kroner.. Tilsammen kosta dette meg 800 kroner... (200 i cash + 300 for frastjålet busskort + 300 for nytt busskort)

Jævla surt..

Og som om ikke det var nok, da jeg skulle ta bussen til skolen mandag måtte jeg betale, selvom jeg sa at jeg skulle kjøpe nytt kort i byen senere på dagen! Da sa det klikk... Men jeg måtte betale likevel :realmad:

Lenke til kommentar
Mens vi hadde ballspill på OHG i dag, tok noen folk seg inn i gymgarderoben og stjal lommebøkene, mobilene og mp3 spillerene våre :mad: .(jeg mistet lommeboka i skinn(Marco Polo verdt 250-300), månedskortet til sporveien, 50-60 kr, mobilen mistet jeg ikke(den er ganske gammel) andre mistet mye mer) :( .

Noen av gutta snakket om og ta igjen med visse "ufine midler", det er noe jævelig dritt at tjuvradder fra visse skoler på Oslo øst, bare kan dra andre steder og stjele nesten uten konsekvenser :thumbdown: . Jeg skulle likt å sett fjesene til de drittsekkene hvis vi hadde bøffa alt de hadde :D . Så er dette et stort problem? Har det skjedd med deg? ;)

7304726[/snapback]

Et godt tips kan være slik vi gjør det: Gymlæreren tar med seg en pappeske inn i salen, og setter den en eller annen plass nærme der hvor vi holder på, og der kan alle legge fra seg mobiler, lommebøker, evnt. andre ting de er redd for å få stjålet. Så holder man bare et øye med eska.

Lenke til kommentar
I ballspilltimen fredag for to uker siden ble jeg frastjålet busskortet mitt + 200 kroner.. Tilsammen kosta dette meg 800 kroner... (200 i cash + 300 for frastjålet busskort + 300 for nytt busskort)

Jævla surt..

7317570[/snapback]

vet det er surt, har fått frastjålet lommebok i gymtime for noen år siden selv.

ikke for å pirke (kanskje heller trøste), men det blir 200+300=500 tilsammen, ikke 800

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Jævla surt..

7317570[/snapback]

ikke for å pirke (kanskje heller trøste), men det blir 200+300=500 tilsammen, ikke 800

7317602[/snapback]

Pirke?

Han hadde kanskje et nytt - ubrukt busskort, i tillegg til inneværende måneds busskort..?

Lenke til kommentar

Jævla surt..

7317570[/snapback]

7317602[/snapback]

200 + 300 som jeg mistet ja.. Det var verdt 500.. Så måtte jeg kjøpe nytt busskort til 300.. 500+300=800... :hm:

Lenke til kommentar

Jævla surt..

7317570[/snapback]

7317602[/snapback]

200 + 300 som jeg mistet ja.. Det var verdt 500.. Så måtte jeg kjøpe nytt busskort til 300.. 500+300=800... :hm:

7317610[/snapback]

det gamle busskortet hadde ingen verdi i seg selv. Du hadde allerede brukt de 300 til busselskapet. Så du mistet i praksis 200+300 til nytt busskort:) men vi kan diskutere over pm hvis du er uenig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...