Dark Archon Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Mens vi hadde ballspill på OHG i dag, tok noen folk seg inn i gymgarderoben og stjal lommebøkene, mobilene og mp3 spillerene våre .(jeg mistet lommeboka i skinn(Marco Polo verdt 250-300), månedskortet til sporveien, 50-60 kr, mobilen mistet jeg ikke(den er ganske gammel) andre mistet mye mer) . Noen av gutta snakket om og ta igjen med visse "ufine midler", det er noe jævelig dritt at tjuvradder fra visse skoler på Oslo øst, bare kan dra andre steder og stjele nesten uten konsekvenser . Jeg skulle likt å sett fjesene til de drittsekkene hvis vi hadde bøffa alt de hadde . Så er dette et stort problem? Har det skjedd med deg? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nokon stal 200 kr. av meg då eg var i symjehallen for nokon år sidan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er vanlig å ta med verdisaker inn i gymtimen.. Er det ikke? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg legger aldri ting igjen i garderoba. Enten så har jeg det på meg, ligger så jeg kan se det eller i et låsbart skap. Slik unngår jeg slike ting... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det er utrolig surt å bli frastjelt ting,men som sagt tidligere låser jeg verdifulle ting i låsbare skap. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Er vanlig å ta med verdisaker inn i gymtimen.. Er det ikke? 7305098[/snapback] Det ville blitt svært dårlig plass inne i gymsalen hvis alle skulle tatt med seg verdisakene sine + verdisakene kan lett bli ødelagt av en ball(mobil, mp3 spiller etc). Endret 17. november 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det ville blitt svært dårlig plass inne i gymsalen hvis alle skulle tatt med seg verdisakene sine + verdisakene kan lett bli ødelagt av en ball(mobil, mp3 spiller etc). 7305250[/snapback] Vi hadde en ordning med at vi tok med ting inn i gymtimen så låste læreren det inn i et skap. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Det ville blitt svært dårlig plass inne i gymsalen hvis alle skulle tatt med seg verdisakene sine + verdisakene kan lett bli ødelagt av en ball(mobil, mp3 spiller etc). 7305250[/snapback] Vi hadde en ordning med at vi tok med ting inn i gymtimen så låste læreren det inn i et skap. 7305301[/snapback] Det hadde vi på skolen jeg gikk i fjor også , too bad at det ikke var slik på OHG Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vi hadde en ordning med at vi tok med ting inn i gymtimen så låste læreren det inn i et skap. 7305301[/snapback] Hadde et liknende system på VGS-en min, husker jeg. Merkelig at ikke alle har det. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 På lamberstseter, når jeg gikk der på vgs (00-03) hadde lærern en kurv vi kunne legge verdisaker i. Denne låste hun så inn i sin egen garderobe. På slutten av timen var det riktignok fritt fram til å forsyne seg av kurven, men det var ihvertfall kun klassen som hadde tilgang. Grei løsning. Du kan jo foreslå det for skolen? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er vanlig å ta med verdisaker inn i gymtimen.. Er det ikke? 7305098[/snapback] Det ville blitt svært dårlig plass inne i gymsalen hvis alle skulle tatt med seg verdisakene sine + verdisakene kan lett bli ødelagt av en ball(mobil, mp3 spiller etc). 7305250[/snapback] Hvor store er egentlig verdisakene deres? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvor store er egentlig verdisakene deres? 7305461[/snapback] Jeg lurer på om han går på Mr.T-Academy Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nå om dagen har jo barna så dyre klær også. Hva med låst garderobe? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvor store er egentlig verdisakene deres? 7305461[/snapback] Jeg lurer på om han går på Mr.T-Academy 7305469[/snapback] Tror det er svaret. Om ikke gymsalen deres er fryktelig liten. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nå om dagen har jo barna så dyre klær også. Hva med låst garderobe? 7305504[/snapback] Jeg lar ikke engang skoene stå utenfor, alt låses inn i skapet, når jeg er på treningssenteret e.l. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da jeg gikk på VGS (Handelsgym dette også) ble vi advart mot tyver. Derfor ble vi rådet til å ta med oss verdisaker og samle det i en kasse i gymsalen. Garderoben ble også låst. Rykter skulle ha det til at det de skyldige var noen apekatter som vanket på skolen, uten å ha noe der å gjøre. Noen ganger skulle man ønske at man kunne rigge lommene. F.eks legge ned en kraftig musefelle som kan knekke noen fingre på eventuelle skadedyr. Sprengstoff er også en mulighet, men det blir fort komplisert å sette opp dette til å sette av en fenghette ved bevegelse eller ved åpning av glidelås... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hvordan vet du at det er elever fra "visse skoler på Oslo øst" som har gjort dette? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hvor store er egentlig verdisakene deres? 7305461[/snapback] Jeg lurer på om han går på Mr.T-Academy 7305469[/snapback] Tror det er svaret. Om ikke gymsalen deres er fryktelig liten. 7305534[/snapback] Vi har egentlig to gymsaler, men siden den ene er under reperasjon, har vi bare en og det blir det dårlig plass Endret 18. november 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) hvordan vet du at det er elever fra "visse skoler på Oslo øst" som har gjort dette? 7307176[/snapback] Meh, noen av folka viste at de gikk på en viss skole (husker ikke navnet på skolen nå, av og til glemmer jeg ting ) Edit: De kom seg inn i garderoben(den er vanligvis låst) ved å si at de hadde glemt noe Endret 18. november 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen stjal 300kr ut av lomma mens jeg var på trening, tror de ble tatt samme året for stjeling, men jeg lærte å ha verdisakene mine der jeg kan se dem eller låst (håper jeg ikke glemmer det med tiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå