Gå til innhold

Fototur med Akam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres moro ut..... :thumbup:

Og en mulighet til å skrive sin egen review etterpå? :cool:

Men hvis du helst ikke skal bruke kjent system. Sønnen min har K100D, jeg har Nikon og et Sony kamera. Ikke er jeg noe glad i Canon, så da var det ikke mange kameraer igjen til meg. :(

Endret av dhjerp
Lenke til kommentar

Tja, delvis å knytte bedre bånd mellom regaksjon og lesere, delvis å la leserne prøve de kameraene som vi tester, og delvis å "teste" kameraene for menigmann, med realistiske motiver. En slags blanding. I tillegg er det en sjangse for oss å diskutere bilder og fotografering med leserne. :) Gleder meg jeg, men har ikke fått så mange påmeldte ennå. :cry:

Lenke til kommentar
Ellers kan en god fotograf tippe vektskålen i retning til fordel for det kameraet han bruker, mens en annen fotograf ville hatt en annen virkning på resultatet, med samme kamera.

7321323[/snapback]

Det høres ut som en konkuranse ? Forøvrig synes jeg de burde få beholde kameraene som takk for arbeidet :thumbup:
Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om noen konkurranse, verken mellom folk eller kameraer.

Vi tenker oss dette som et tilbud til leserne med litt bildediskusjon etterpå - ikke som en kameratest.

Vi har bare noen timer på oss før lyset forsvinner, så å bytte rundt mellom fire brukere og fire kameraer er ikke aktuelt. Folk må få tid på seg til å bli såpass kjent med utstyret at de ikke blir hemmet nevneverdig av at de ikke kan med det når de tar bilder.

Det som er tanken er at hver deltager plukker etterpå ut et bilde han synes er best av de han tok, behandler det og skriver om hvordan han tok det, hva han har gjort med det, og hvorfor han valgte akkurat det bildet. Etterpå gjør Erik og jeg det samme, enten med samme bildet, eller et annet dersom vi er uenig i valget.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sendt PM for lenge siden, om det ikke var for at jeg får besøk fra laaaaaangt oppi nord, noe som skjer sjeldent. Da blir det litt dumt å stikke fra besøket. Uansett, blir gøy å se resultatet, og om det evt. frister til gjentagelse.

7311448[/snapback]

Hvorfor ikke ta besøket med på fototur, to fluer i et smekk maximus.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...