Falkers Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vurderer å kjøpe meg ny musmatte, eg har Logitech MX518 i kombinasjon med icemat second edition akkurat nå. Men er lei av å rengjøre denne musmatten til statighet da den blir veldig fort skitten så det merkes på musen når eg drar den over matten. Har lest litt rundt på nettet og har fått inntrukk av at denne Steelpad 5L er en meget god musmatte, men for å være helt sikker før eg bestiller lurer eg på om det er noen her som har denne og kan si om den er et godt kjøp? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Den musmatta er råå! Kompis av meg har den. den er heilt utrolig! Må prøves rett og slett! Lite rengjøring! Han er ikke plaga med at den blir skitten;) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Fikk en sånn selv for ca. 1 måned siden og den er knall. =) Rett ut med Corepad'en og inn med Steelpad'en! Fungerer kjempefint i spill også. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Høres bra ut, da blir det ny musmatte på meg i form av steelpad 5L Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har selv 5L og er meget fornøyd. Vær imidlertid oppmerksom på at du må påregne lufting når matten er tatt i bruk. En sterk plastikklukt setter seg skikkelig og det vil ta deg mange dager for luften er ren igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå