Co[]V[]bster Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei, jeg trenger hjelp på dette missionet: LVL9 Evil base. Jeg er har tatt ett nøkkel knipe, men så kommer det en stor robot som skyter rød lazer på meg, og den eneste utgangen er blokkert av gass, hva gjør jeg!? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Når du går mot utgangen som er sperret med gass er det et kontorrom på venstre side. Du må gå inn der og klatre opp på noen rør som har falt ned over skrivebordet eller noe. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Ok! Takker! Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 men du er jammen meg ikke kvitt den supersoldier'n enda.. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Ahh, nå har jeg er jeg ferdig med spillet.. Hadde egentlig forventa at det skulle väre lenger.. Men, det var kult så lenge det varte :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå