sokkhue Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har en WD MyBook 250 GB.. Men enkelte filer går ikke ann å legge inn, jeg for opp en melling om at disken er full (gidder ikke legge til bilde, alle har sett den melling før ) Men jeg har 120 GB ledig plass, noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det store filer du har problemer med. Er den delt opp. Ntfs eller Fat32? Og nei er ikke sikkert alle har sett det før. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Om du har FAT-filsystem og en film på over 4GB går ikke dette. Men du burde ikke få feilmeldingen før størrelsen på filen som blir lagt inn når 4GB, etter mine erfaringer.. Det jeg også har erfart er at de fleste eksterne disker er FAT. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Høres ut som det er FAT32 på den som nevnt over . Da får man nemlig akkurat denne beskjeden ved å prøve å skrive fil >4GB Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis du vil konvertere disken til NTFS så er det kjapt og enkelt: start -> run -> cmd convert [stasjonsbokstav]: /fs:ntfs Dette går fort og greit. Hvis du ikke bruker linux eller win9x så er det ingen betenkeligheter med å gjøre dette. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) ok, ja det høres ut som dette er problemet. takk Endret 17. november 2006 av sokkhue Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 når jeg gjør det som du forklarer kommer det opp. Skriv inn gjeldende volumetikett for stasjon c: Va vil det bety..hva skal jeg skrive inn Lenke til kommentar
riroil Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bruk eller: Høyreklikk Min Datamaskin velg behandle Så velger du diskbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå