Nstin Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Topic sier vel det meste. På hvilke måter kan man begraves på og hvor? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 - Begraves på kirkegård på tradisjonelt vis. - Kremeres og puttes i en fin liten urne og graves ned/settes på hylla eller noe Man kan ikke begraves hvor som helst og jeg mistenker også at det ikke er lov til å strøs ut i naturen sånn uten videre... ? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 http://www.gravferdsetaten.oslo.kommune.no...52953-6180.html Husker ikke stort, men erindrer at søknader gjør underverker Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Levende begravd i snøras, jordras etc... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg vil gravlegges i hagen min! Så når barna mine arver huset, så minnes de sin kjære (?) far hver gang de er ute og slår gresset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå