MrL Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hadde også gledet meg til SC.. håper den patchen kommer snart ass Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja. Har prøvd det meste jeg kan tenke meg nå. Den vil inn på multiplayer, men skal jeg spille singelplayer får jeg bare beskjed om at exe fila har et problem og at jeg kan sende feilmelding 7766922[/snapback] Har akkurat samme feil Men det er rart fordi når jeg først kjøpe spillet å det var ingen patcher ute og bare en driver til 8800 kortet så kom jeg inn i Single player men da var grafikken helt føkka. Så kom patchene og en ny driver til 8800 å da kom jeg ikke inn engang. Jeg har tilåmed prøvd å bruke den driveren jeg først bruke som jeg kom inn med, uten å patche spillet men da får jeg denne feilen du nå beskriver. Det har kommet ut 2 patcher til SC å ingen har fikset problemet , å jeg leste i den siste 8800 driveren så hadde de fisket noen små grafiske feil i SC men faen, man kommer jo ikke inn engang. snart 3 månder siden det kom å enda har jeg ikke fått spilt der Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 skikkelig dårlig håper de snart får fikset det. men innen den tid har vel DX10 spillene kommet på markedet Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 For at exe fila skal fungere må man sette på-11 eller -ll i snarveien. Står i release note til nvidia driverne. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 forandre navn mener du? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Not NVIDIA Issues • Splinter Cell Double Agent crashes when loading a single player game. This is an application issue. You can work around this issue by creating a shortcut to launch the game as follows: 1 Navigate to the game install directory, then change to the sub-folder \SCDA-Offline\system. 2 Create a shortcut to splintercell4.exe. 3 Add ʺ-llʺ to the command line of the shortcut. 4 Use this shortcut to launch the single player version of the game. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 3 Add ʺ-llʺ to the command line of the shortcut. 7767892[/snapback] unnskyld, men jeg forstod ikke punkt 3 command line? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 3 Add ʺ-llʺ to the command line of the shortcut. 7767892[/snapback] unnskyld, men jeg forstod ikke punkt 3 command line? 7768101[/snapback] Dette er fra et annet spill, men du skal skrive på samme sted Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 takk skal du ha.. det funket nå Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja. Har prøvd det meste jeg kan tenke meg nå. Den vil inn på multiplayer, men skal jeg spille singelplayer får jeg bare beskjed om at exe fila har et problem og at jeg kan sende feilmelding 7766922[/snapback] Mulig dette kan hjelpe deg? Splinter Cell Double Agent crashes when loading a single player game.This is an application issue. You can work around this issue by creating a shortcut to launch the game as follows: 1 Navigate to the game install directory, then change to the sub-folder \SCDA-Offline\system. 2 Create a shortcut to splintercell4.exe. 3 Add "-ll" to the command line of the shortcut. 4 Use this shortcut to launch the single player version of the game. http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=24768 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg kommer enda ikke inn, selv om jeg har lagt til -|| på slutten men denne gangen fikk jeg at annet problem Endret 23. januar 2007 av Bahamut Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg kommer enda ikke inn, selv om jeg har lagt til -|| på slutten men denne gangen fikk jeg at annet problem 7783684[/snapback] du har brukt "L" -LL men små bokstaver? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg kommer enda ikke inn, selv om jeg har lagt til -|| på slutten men denne gangen fikk jeg at annet problem 7783684[/snapback] du har brukt "L" -LL men små bokstaver? 7785224[/snapback] nei, jeg har brukt den kule console knappen ||, ikke ll Endret 24. januar 2007 av Bahamut Lenke til kommentar
jally Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ja. Har prøvd det meste jeg kan tenke meg nå. Den vil inn på multiplayer, men skal jeg spille singelplayer får jeg bare beskjed om at exe fila har et problem og at jeg kan sende feilmelding 7766922[/snapback] Du er ikke den eneste! Jeg sliter som f... med å få spillet til å fungere. Veldig rart at det blir sånn, fordi SCDA demoen går som bare det...! Får samme feilmelding når jeg legger til -|| . Har du eller noen andre funnet en løsning for dette problemet? Så si ifra! Endret 4. februar 2007 av jally Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja. Har prøvd det meste jeg kan tenke meg nå. Den vil inn på multiplayer, men skal jeg spille singelplayer får jeg bare beskjed om at exe fila har et problem og at jeg kan sende feilmelding 7766922[/snapback] Du er ikke den eneste! Jeg sliter som f... med å få spillet til å fungere. Veldig rart at det blir sånn, fordi SCDA demoen går som bare det...! Får samme feilmelding når jeg legger til -|| . Har du eller noen andre funnet en løsning for dette problemet? Så si ifra! 7867736[/snapback] Du skal legge til -LL ikke-|| Lenke til kommentar
jally Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja. Har prøvd det meste jeg kan tenke meg nå. Den vil inn på multiplayer, men skal jeg spille singelplayer får jeg bare beskjed om at exe fila har et problem og at jeg kan sende feilmelding 7766922[/snapback] Du er ikke den eneste! Jeg sliter som f... med å få spillet til å fungere. Veldig rart at det blir sånn, fordi SCDA demoen går som bare det...! Får samme feilmelding når jeg legger til -|| . Har du eller noen andre funnet en løsning for dette problemet? Så si ifra! 7867736[/snapback] Du skal legge til -LL ikke-|| 7868225[/snapback] Wow det virket! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
torandres7 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har fortsatt problemer. Kan noen hjelpe meg. Har lasta ned patch og drivere men nå kommer jeg ikke inn pga .exe fila. Har prøvd å legge til -LL eller -ll uten noen form for hjelp da. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 noen andre som har problemer med at hvist man tar på hdr-lightning så blir alle gjenstander delvis gjennomsiktige i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå