Gå til innhold

Problemer med splinter cell og 8800gtx

glowpipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har masse rart renderingsfeil (dog ikke artifacts) av bl.a Z-dybdefeil i den nye Splinter Cell-demoen. Spillet er temmelig psykedelisk når havet tegnes over hovedpersonen i scenen, når hovedpersonen er over havoverflata :wee:

Har 7900GT @ stock.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bleh så kjipt.. jeg har nettop kjøpt ny PC med et 8800GTS-kort og gleda meg hardt til SCDA. fungerer jo ikke. noen som vet når patchen som skal støtte 8800 serien kommer? ser noen skrev at en update skulle komme om noen uker, men det var vel ikke så spesifikt. klarer ikke vente!!

Lenke til kommentar

tro meg.. jeg har prøvd alle innstillinger. fungerer ikke. virker som at verden ellers ser bra ut. det er bare sam fisher som faktisk blir usynlig. når jeg kjører treningsmodusen ser man litt av hodet og masse masse svarte streker. vanskelig å forklare. helt på bærtur.

apropos HDR etc.. har 8800, så det er nok ikke at man må slå av fancy effekter for å få det til å fungere. kortet i seg selv er antakeligvis mer enn godt nok.

Endret av jally
Lenke til kommentar
tro meg.. jeg har prøvd alle innstillinger. fungerer ikke. virker som at verden ellers ser bra ut. det er bare sam fisher som faktisk blir usynlig. når jeg kjører treningsmodusen ser man litt av hodet og masse masse svarte streker. vanskelig å forklare. helt på bærtur.

apropos HDR etc.. har 8800, så det er nok ikke at man må slå av fancy effekter for å få det til å fungere. kortet i seg selv er antakeligvis mer enn godt nok.

7403224[/snapback]

Hehe, jalla......akkurat nå, så må man skru av HDR og AA for at det skal funke ;) fordi bruk av HDR pluss AA er en ny funksjon i G80 som aldri har gått ann i tidligere nvidia kort, bare hos ATi's kort. Med å skru dette av vil det funke :) helt til

de kommer med en patch som fikser dette problemet..

Lenke til kommentar
Nå har det kommet patch og nye drivere, men fortsatt ser spillet helt på trynet ut. Sent 60 talls stil.

7467815[/snapback]

Hvor finner man disse?

Har ikke fått med meg at det er kommet ut noe.

Glem det. Spurte før jeg søkte :)

Endret av jally
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...