glowpipe Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei. jeg har akkuratt kjøpt XFX geforce 8800 GTX og instalert driverene som fulgte med. når jeg starta splinter cell Double agent så er grafikken helt på bærtur Bilde av problemet noen som vet hva dette er ? og hvordan jeg kan fikse det ? på forhånd takk Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Oj, stygge artifacts. Er det slik i windows også? Eller BARE under spilling? Er det slik i andre spill også? Lenke til kommentar
glowpipe Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 har kun merket dette i Splintercell double agent. ikke i andre spill eller windows Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det er spillet som ikke har fått støtte for det skjermkortet enda, så det er normalt. Om noen uker så vil sikkert produsenten lansere en patch, hold your eyes open! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Mitt vil ikke starte engang. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg har masse rart renderingsfeil (dog ikke artifacts) av bl.a Z-dybdefeil i den nye Splinter Cell-demoen. Spillet er temmelig psykedelisk når havet tegnes over hovedpersonen i scenen, når hovedpersonen er over havoverflata Har 7900GT @ stock. Endret 18. november 2006 av skag1 Lenke til kommentar
jally Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 bleh så kjipt.. jeg har nettop kjøpt ny PC med et 8800GTS-kort og gleda meg hardt til SCDA. fungerer jo ikke. noen som vet når patchen som skal støtte 8800 serien kommer? ser noen skrev at en update skulle komme om noen uker, men det var vel ikke så spesifikt. klarer ikke vente!! Lenke til kommentar
smy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 det nok driver og spill som ikke liker g80 korten for flott på gx2 kort men ikke på 8800gtx kort mitt Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Et så high-profile spill blir nok patchet ganske raskt, enten ved en spill-patch eller (mer sannsynlig) en oppdatert nvidia-driver. Lenke til kommentar
jally Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 kjipe greier at det ikke er fiksa til nå! dør jo her... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Se om det hjelper å skru med grafikken (kanskje slå av noen fancy effekter eller noe (Shaders3.0, HDR, etc). Lenke til kommentar
jally Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) tro meg.. jeg har prøvd alle innstillinger. fungerer ikke. virker som at verden ellers ser bra ut. det er bare sam fisher som faktisk blir usynlig. når jeg kjører treningsmodusen ser man litt av hodet og masse masse svarte streker. vanskelig å forklare. helt på bærtur. apropos HDR etc.. har 8800, så det er nok ikke at man må slå av fancy effekter for å få det til å fungere. kortet i seg selv er antakeligvis mer enn godt nok. Endret 1. desember 2006 av jally Lenke til kommentar
jally Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Håper dette stemmer: nVidia forumlink Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 tro meg.. jeg har prøvd alle innstillinger. fungerer ikke. virker som at verden ellers ser bra ut. det er bare sam fisher som faktisk blir usynlig. når jeg kjører treningsmodusen ser man litt av hodet og masse masse svarte streker. vanskelig å forklare. helt på bærtur. apropos HDR etc.. har 8800, så det er nok ikke at man må slå av fancy effekter for å få det til å fungere. kortet i seg selv er antakeligvis mer enn godt nok. 7403224[/snapback] Hehe, jalla......akkurat nå, så må man skru av HDR og AA for at det skal funke fordi bruk av HDR pluss AA er en ny funksjon i G80 som aldri har gått ann i tidligere nvidia kort, bare hos ATi's kort. Med å skru dette av vil det funke helt til de kommer med en patch som fikser dette problemet.. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå har det kommet patch og nye drivere, men fortsatt ser spillet helt på trynet ut. Sent 60 talls stil. Lenke til kommentar
jally Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Nå har det kommet patch og nye drivere, men fortsatt ser spillet helt på trynet ut. Sent 60 talls stil. 7467815[/snapback] Hvor finner man disse? Har ikke fått med meg at det er kommet ut noe. Glem det. Spurte før jeg søkte Endret 11. desember 2006 av jally Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Mitt vil ikke starte engang. 7307123[/snapback] sorry for å rote opp en 'gammel' tråd, men mitt splinter cell DA vil heller ikke starte opp jeg har Asus 8800GTX Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 prøvd noen andre drivere? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja. Har prøvd det meste jeg kan tenke meg nå. Den vil inn på multiplayer, men skal jeg spille singelplayer får jeg bare beskjed om at exe fila har et problem og at jeg kan sende feilmelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå