Zepticon Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei... Har Live messenger på den stasjonære pc og på min bærbare mac. For noen dager siden la jeg til en venn av meg i kontaktlisten på min stasjonære pc, men vennen min fikk ikke noe spærsmål om å legge meg til eller å godta min adresse. Derfor ber jeg henne om å legge meg til sin kontaktliste. Så når jeg er på skolen med min bærbare får jeg spørsmål om å legge henne til listen, og svarer da ja. Alt funker da helt strålende på Mac'en min, jeg får både opp når hun er online, kontaktinfo, bilde etc, men når jeg logger på messenger fra min stasjonære så finner den ikke kontakten, altså hun står som avlogget selv om hun er pålogget. Hun derimot ser meg som pålogget og kan både se bilde mitt osv... Hva er galt og hvordan fikser jeg det? Har prøvd å installere Live messenger på nytt men det funket ikke. Har også prøvd å importere kontaktene mine fra den Live Messengern som funker Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bruk Messenger 7.5 istedet! Live Messenger er ustabil.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Okay la inn 7.5 og alt funka flotters helt til i dag... Da tikka det inn ei melding fra akkurat den kontakten jeg hadde hatt problemer med tidligere, og også nå var hun tilsynelatende offline... hva skjer? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Live Messenger er stabil.. Så hvorfor det skjedde vet ikke jeg. Har brukt det lenge nå uten et eneste problem. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Dette funket... Måtte bare resette heile dritten... 1. Close MSN Messenger (kill process msmsgs.exe). 2. Goto Run 3. Type %appdata%\microsoft 4. Click OK 5. Goto MSN Messenger folder. 6. Backup any custom display pictures or custom emoticons you have. 7. Delete the MSN Messenger folder. 8. Goto Run 9. Type regedit.exe 10. Delete HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger key Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Live Messenger er nok ikke helt stabil enda. Den er nok enda i beta stadiet, og de burde nesten slenge "beta" på logoen igjen. Hvorfor klikket ALLE sin Live Messenger her om dagen da? Det er på grunn av bugs som ikke burde være der... Det blir også funnet virus i programmet. Har jeg hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå