Gå til innhold

Emergence Day Is Here...

iStephano

Anbefalte innlegg

Ja da har det skjedd, endelig slipper butikkene sløret og mange mennesker opplever emergency day i sin stue. Ja damer og herrer, jeg snakker Gears Of War. Men for noen er dette mer virkelig en fiction. VG i dag la ut en artikkel som er oppsiksvekkende skummel. Er vi faktisk nær vår egen D-day?

Les selv og bedøm! Emergency Day

Edit: Som alle vet er det disse hølene fra bakken Loctus Horden kommer ut av :cry:

Edit2: Takk for tipset, fikset topic. Så selv at det ble feil nå hehe

Siden spillet endelig er "ute" så kan vi jo komme med saklige inntrykk og meninger om spillet her. Hva synes du om SP.Jeg er spesielt interissert i og høre hva dere synes om denne delen. Siden MP delen har fått så mye oppmerksomhet.

Tenker jeg bruker denne tråden til og infomere og se om dere andre vil ta en match sammen. Er nesten sikker på at jeg kan i kveld å da hadde det vært gøy og gruse og bli grusa av dere :thumbup:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare og hente motorsaga det ogløpe vilt rundt i skolefri. må jo passe på deg selv så lotcusene ikke tar deg :p Tøft da at det er så nærme deg.

SP delebn stor koser jeg meg med. Spiller på hardcore og kun alene hittil og jeg jeg digger det rett og slett. Blir noen helt ville kamper i blant så det svir. Med headsettet mitt på fullt da jeg bor med mange andre blir dette konge intenst.

Hadde bestemt meg for og ha ingen forventninger, men kunne ikke unngå å ha noen. Å jeg bare elsker når bakken rister og asfalten raser og opp så kommer det illsinte kamp klare loctuser å mer hva mørke kan bringe. Lurer på om jeg trenger litt hjelp dit jeg har kommet så da skal jeg teste Co op delen :thumbup:

Lenke til kommentar

er smellfornøyd selv! Kommet meg et stykke ut i singleplayeren og trives meget. Spilte 2 runder mp før jeg prøvde sp, og da var det bare "kaos" , men etter litt "trening" i sp var mp total kick-ass, følelsen av å penetrere motorsaga igjennom kroppen til en fiende var herlig! *game mer*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...