iStephano Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Ja da har det skjedd, endelig slipper butikkene sløret og mange mennesker opplever emergency day i sin stue. Ja damer og herrer, jeg snakker Gears Of War. Men for noen er dette mer virkelig en fiction. VG i dag la ut en artikkel som er oppsiksvekkende skummel. Er vi faktisk nær vår egen D-day? Les selv og bedøm! Emergency Day Edit: Som alle vet er det disse hølene fra bakken Loctus Horden kommer ut av Edit2: Takk for tipset, fikset topic. Så selv at det ble feil nå hehe Siden spillet endelig er "ute" så kan vi jo komme med saklige inntrykk og meninger om spillet her. Hva synes du om SP.Jeg er spesielt interissert i og høre hva dere synes om denne delen. Siden MP delen har fått så mye oppmerksomhet. Tenker jeg bruker denne tråden til og infomere og se om dere andre vil ta en match sammen. Er nesten sikker på at jeg kan i kveld å da hadde det vært gøy og gruse og bli grusa av dere Endret 17. november 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Wow! Fet grafikk! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ehm, det heter emergence day, ikke emergency day. Det blir noe helt annet Bildet fra den artikkelen er rett oppi gata fra der jeg bor. Har ikke vært å sett selv, men ser ganske drastisk ut. Har reagert når jeg har kjørt forbi fordi overgangskonteinerne sto så nærme kanten. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Var nok planlagt av Horden den der ja hehe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 opptadert første post. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bra spill. Noe annet jeg har lagt merke til er at stemmene til Locust minner mistenkelig mye om stemmene til orkene fra Warcraft 3. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 var skeptisk til å spille dette spillet på min crt tv, men det var utrulig bra til og med på denne Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det raset er rett nedfor skolen min. kjørte forbi i dag så ganske skummelt ut. Mener bestemt jeg så noen Loctus'er også så dette kan bli skummelt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bildet er ifrå GoW II - suckers.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Bare og hente motorsaga det ogløpe vilt rundt i skolefri. må jo passe på deg selv så lotcusene ikke tar deg Tøft da at det er så nærme deg. SP delebn stor koser jeg meg med. Spiller på hardcore og kun alene hittil og jeg jeg digger det rett og slett. Blir noen helt ville kamper i blant så det svir. Med headsettet mitt på fullt da jeg bor med mange andre blir dette konge intenst. Hadde bestemt meg for og ha ingen forventninger, men kunne ikke unngå å ha noen. Å jeg bare elsker når bakken rister og asfalten raser og opp så kommer det illsinte kamp klare loctuser å mer hva mørke kan bringe. Lurer på om jeg trenger litt hjelp dit jeg har kommet så da skal jeg teste Co op delen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Bildet er ifrå GoW II - suckers.. 7305986[/snapback] aahh men da skjønner jeg det Må si dem har klart og presse xboxen rimelig heftig denne gangen haha Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bildet er ifrå GoW II - suckers.. 7305986[/snapback] Syns originalen har bedre grafikk. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Fikk meg Limited Collectors Edition på Spaceworld i dag. Har spilt siden 6 og komt til en plass hvor man skal kjøre, og samtidig drepe noen dødelig fugler med UV-lys. Mitt inntrykk; tøft, underholdende spill. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Rundet dette for en god stund siden Anbefaler det til alle som har en Xbox 360. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 er smellfornøyd selv! Kommet meg et stykke ut i singleplayeren og trives meget. Spilte 2 runder mp før jeg prøvde sp, og da var det bare "kaos" , men etter litt "trening" i sp var mp total kick-ass, følelsen av å penetrere motorsaga igjennom kroppen til en fiende var herlig! *game mer* Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dødsbra spill. Gamertag: "Alf G" om noen er down på action Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bare og hente motorsaga det ogløpe vilt rundt i skolefri. må jo passe på deg selv så lotcusene ikke tar deg Tøft da at det er så nærme deg. 7306009[/snapback] Will do! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 jatta jatta, noen som sliter med at GeOW henger seg? det gjør det hos meg...og kun i det spillet...hmmmm..skjedd tre ganger iløpet av en time...faan Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 jepp fryser seg ofte her. Begynner å tro det er boksen min side dette skjer mye i Saints Row og GeOW. Men men, konge spill for det hehe Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ikke fryst her enda! hadde en box fra launch, den fikk ring of light i mai, fikk ny box da, og den har fungert knirkefritt bortsett fra 2 hangs i COD3 Singelplayer, i totalt 10 timer i strekk;p GOW har fungert grisebra hittil for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå