Gå til innhold

Hjelp med Planescape:Torment

Anbefalte innlegg

Når jeg nå prøver å loade spillet mitt låser kameraet seg helt til venstre på kartet uansett hvor jeg skulle befinne meg. Eneste måten å få kameraet noe annet sted er "lock on character" eller hva det nå heter. Dette er en veldig kronglete måte å spille på...

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikset problemet på en merkelig måte: Startet nytt game. Der var kamera helt normalt. Uten å save avsluttet jeg og gikk tilbake til menyen. Da jeg hentet det gamle spillet igjen, fun ket alt helt perfekt. Merkelig, men konge.

En annen ting mens vi først er i gang: Er det noe sted man faktisk kan trykke på "rest"-knappen og IKKE få beskjed om at "you can't rest here" eller "it's too dangerous to rest here"?

Lenke til kommentar
Fikset problemet på en merkelig måte: Startet nytt game. Der var kamera helt normalt. Uten å save avsluttet jeg og gikk tilbake til menyen. Da jeg hentet det gamle spillet igjen, fun ket alt helt perfekt. Merkelig, men konge.

En annen ting mens vi først er i gang: Er det noe sted man faktisk kan trykke på "rest"-knappen og IKKE få beskjed om at "you can't rest here" eller "it's too dangerous to rest here"?

7310380[/snapback]

Litt sent svar :p

Tror ikke du kan reste i selve Sigil, eller hvis det er fiender i nærheten. Du kan nok kun reste på Inn når du er i Sigil.

Lenke til kommentar

OK :)

Så kan man i det hele tatt komme seg ut av Sigil etterhvert? Synes jeg har fartet rundt i byen vel lenge nå, hehe. Men det er vel bare jeg som har gjort mange småoppdrag og blitt stående litt stille når det gjelder fremgang i selve historien. Sliter for øyeblikket med å finne portalen som visstnok skal føre meg til hun onde heksa, har funnet "nøkkelen"...

Lenke til kommentar
Hjelp! :p

Jeg har fått en hoste-forbannelse. Hovedpersonen min klarer ikke gå noe sted uten å hoste. Samtidig har jeg drept han karen som lagde forbannelsen, så kan ikke få noe hjelp av han noe mer... Noen som vet hva jeg kan gjøre?

7344852[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis jeg husker rett er det en kar utenfor bygningen som kan hjelpe deg
Lenke til kommentar
Hvis jeg husker rett er det en kar utenfor bygningen som kan hjelpe deg

7347591[/snapback]

Ja, er klar over det, men den eneste måten han kan hjelpe meg på er hvis han jeg drepte fortsatt lever. Og det gjør han jo ikke. Syyyykt irriterende med den hostingen hele tiden... Men jeg har vel min egen dumhet å skylde på.

Har fått drept Raven nå og kommet meg ut i en ny by. Blir spennende å se hva som skjer videre nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...