John-Abruzzi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hallo...jeg har alltid svette klamme hender, hvorfor det?? noen andre som har det? hva gjør dere? Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Finnes visstnok operasjoner som kan avhjelpe slike problemer. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er du mye stressa eller nervøs? Det kan være en god grunn Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det finnes operasjoner hvis det er veldig ille. Selv svetter jeg litt mer i hendene enn det som er normalt, men det har ikke vært noe stort problem. Jeg tror også det kan være arvelig, siden min far har samme "problem". Eneste gangene jeg synes å huske at det har vært til hinder for meg var i gymtimene når vi skulle henge fra ribbeveggene, men da var det ikke verre enn å bruke litt kritt eller talkum for å få bedre feste. (heldigvis er ikke dette noe issue lenger, siden det er mange år siden jeg ble ferdig på vgs.) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Selv svetter jeg litt mer i hendene enn det som er normalt 7306301[/snapback] Hjelp meg med å forstå hva som er "normalt" Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tja, godt spørsmål egentlig. Hvis jeg for eksempel leier på damen merker jeg at jeg blir klam i hendene en stund før henne, slike ting. Som sagt, ikke de store problemene. Men jeg aner forsåvidt ikke hva som egentlig er "normalen" i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 vell...jeg ka da si jeg svetter hele tide....ser jeg i handa ser jeg at det glinser litt...det er ganske drit egentli..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå