huldal Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har bestemt meg for å kjøpe denne. Men hvor finner jeg den som selger den billigst. Regner med at www.hw.no sin prisguide ikke har alle nettbutikken i sin søkebase. Noen som kan hjelpe. Til nå har jeg funnet ut at directbuy er billigst med 8974,- Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skjønner ikke helt poenget med posten, ettersom du har brukt prisguiden, og mener at den søker gjennom alle nett-butikkene - som forsåvidt stemmer. Kan godt hende at Aalton tar seg en tur innom også.. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Skjønner ikke helt poenget med posten, ettersom du har brukt prisguiden, og mener at den søker gjennom alle nett-butikkene - som forsåvidt stemmer. Kan godt hende at Aalton tar seg en tur innom også.. 7303917[/snapback] Prisguiden har f.eks. ikke datakjeden.no i søkeguiden..... Og de selger denne pc... Så jeg spør en gang til om det er noen andre som vet om nettbutikker som har denne pcn billigere enn directbuy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå