Gå til innhold

TEST: Qpad XT-R

Anbefalte innlegg

Jeg fatter det ikke. :nei: Har folk så mye penger at de gidder å bruke over 200 spenn på en musematte? WTF! Men greit det. Vi har vel alle forskjellige prioriteringer.

Jeg for min del tenker heller en god tur på byen med gode venner. Men for all del, det er jo mye kos i en musematte. Plz enjoy! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Steffenho skrev:
Jeg fatter det ikke.  :nei: Har folk så mye penger at de gidder å bruke over 200 spenn på en musematte? WTF! Men greit det. Vi har vel alle forskjellige prioriteringer.

Jeg for min del tenker heller en god tur på byen med gode venner. Men for all del, det er jo mye kos i en musematte. Plz enjoy! ;)

7310004[/snapback]

200 kroner holder knapt til et juleornament kjøpt på Ch.Glasmagasin :D

Men for all del -have fun- på byen med dine 200 kroner ...

Lenke til kommentar

Steffenho: Noen av oss sitter en del forran pc'en, og er ikke fornøyd med reklamemattene fra det lokale postkontoret :) . Personlig har jeg brukt omlag 2000,- på å finne en musematte som passer meg, fordi jeg prioriterer det høyere enn andre ting.

En god musematte trenger ikke koste mer penger, enn det du bruker på f.eks voks i måneden :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg fUnc 1030 og er særdeles fornøyd. Den har meget god gli, er slitesterk, har ledningsfeste (veldig praktisk) og er i passe høyde. Med høy aksellerasjon og sensitivitet på musa trenger jeg knapt å flytte på hånda for å få pila fra xy(0,0) til xy(1920,1200) på skjermen. Det er veldig behagelig.

Folk som synes at 50-kroners musmatter som er 2cm høye, som nupper seg etter bare noen timers bruk, som har høyere motstand enn plastelina og som slites og går i stykker etter bare noen uker er de beste musemattene, og at å spytte inn 250kr til er en bortkastet investering, får naturligvis lov til å mene dét, men jeg tror heller ikke de er målgruppen til fabrikantene av musmatter fUnc 1030 og Qpad XT-R. Nothing to see here. Move on.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...