Gompen Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Når eg spiller cs så plutselig detter eg ned i 10-20 fps i ei stund før eg går opp igjenn på 100 !!! sånn sjer det heile tida ned og opp osv..... "små lagger" på en måte! noen som har peiling ? trenger hjælp fortest mulig ! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Har du noen programmer som kjører i bakgrunnen (Antivirus, firewall osv)?? Når jeg brukte TweakXP en stund, hvor det var et verktøy som frigjorde RAM`en etter så så lang tid da var det små lagg hvor jeg datt veldig ned i FPS i alle spill. _________________ Forumet beste side finner du her. Ta deg en tur hit da vel, just for fun! [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-13 20:40 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 har du kazaa eller ftp eller lignende program på mens du spiller, prøv og ta det av. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 sliter med det samme når jeg bytta fra gf2mx til radeon8500,nvidia er nok bedre når det kommer til opengl. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg hadde samme problemet i CS (se sign), og sånt burde ik skje med min pc, så jeg satte meg ned litt og overvåket alle prosessene som blir kjørt (Ctrl-Alt-Del/Prosesser) og der fant jeg ut at Kazaa ofte brukte 95-99% av CPU-kraften min.. Jeg løste problemet ved å lukke Kazaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå