Gå til innhold

NetShop.no -Les disse epostene !

Anbefalte innlegg

Selv er jeg også fornøyd med netshop.. men syns de er veldig "korte" i tilbakemeldingene... feks. Når jeg sender en mail med ne haug spm så svarer de kun på étt... De burde ta seg litt mer tid med kundene sine...

Jeg kjøpte til slutt alt sammen fra komplett siden jeg fikk mye mer info samt mer "personlig" svar...

Uansett, bra det ordnet seg.

Har selv vært å hentet varer i netshops hentebu.. der er de kjempehyggelige hvertfall.. så man kan jo alltids dra ned selv (om man har muligheten så klart)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv er jeg også fornøyd med netshop.. men syns de er veldig "korte" i tilbakemeldingene... feks. Når jeg sender en mail med ne haug spm så svarer de kun på étt... De burde ta seg litt mer tid med kundene sine...

Jeg kjøpte til slutt alt sammen fra komplett siden jeg fikk mye mer info samt mer "personlig" svar...

Uansett, bra det ordnet seg.

Har selv vært å hentet varer i netshops hentebu.. der er de kjempehyggelige hvertfall.. så man kan jo alltids dra ned selv (om man har muligheten så klart)

7435729[/snapback]

Har handlet masse med netshop,det har også blitt et par reklamasjoner.

Aldri noe problem,jeg sender mail og ringer,vil alltid forsikre meg om at begge parter er enige og snakker "samme" språk. Netshop er en seriøs nettbutikk sammen med flere andre. Tror at slike problemer kan oppstå hvis språket eller kommunikasjonen ikke er tydelig nok. Det er begge parters ansvar. Ingen vil vel ha trøbbel hvis det kan unngås.

Lenke til kommentar

Kan være enig i mye som er sagt her.

Jeg hadde nylig en sak på en Netshop PC som kan leses på webshop erfaringer. De har en grei kundebehandling, høfflige hvis du tar kontakt via telefon, men svar på spørsmål via mail kan virke som mye skjer ved hjelp av autorespons.

E-poster blir ikke lest skikkelig da det kan være flere spørsmål i en og samme mail slik at du kun får et svar på første spørsmål og ikke de andre.

Når det gjelder ferdig bygd PC fra dem så trenger de virkelig å røske opp i kvalitetsikringen.

Skal PC'er sendes via Posten, så må HELE PC'en skrues sammen forsvarlig slik at ting ikke løsner under transport.

Testingen bør dokumenteres slik at når kunde mottar varen så skal det ikke være tvil om at han eller hun har mottatt en var som har passert testing. BIOS bør være av siste versjon, det samme for drivere.

Det nytter ikke å gi et svar som "ja slik kan skje" hvis kunden finner ting har løsnet fra hovedkort.

Dette problemet gjelder vel i grunnen for hele bransjen og jeg er sikker på at de ville fått redusert en hel del hvis ALLE nettbutikker hadde innført slik kvalitetsikring.

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevt reklamasjon på 2 av 2 ferdigpc`er jeg bestilte for bekjente, og den ene hadde i tillegg et par løse skruer liggende løse i kabinettbunnen. Virker som det går vel fort i svingene i produksjonen, og etterkontrollen svikter i noen tilfeller. Når det er sagt, jeg har ingen verdens ting å utsette på måten de har håndtert reklamasjonene. Slapp faktisk å sende inn hele maskinene, det ble tilsendt nye deler som kunne skiftes hjemme hos kunden.

Kommer nok til å fortsette å se innom der når det er noe jeg trenger av utstyr.

:)

Lenke til kommentar

Syntes dette var elendig service fra Netshop. Har hatt lignende problemer med produkter kjøpt fra PSdata, der de uten problemer tok imot HK og CPU, for å finne ut hvor feilen lå. Siden jeg ikke hadde mulighet for å teste dette selv. Hovedkortet var der feilen lå, så psdata returnerte nytt hk og CPU. Uten all mokklingen imellom.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Muffinman: Kjenner til måten posten behandler tingene på, og det er veldig god mulighet for at posten har slått løs ting. Det er f.eks kjent at posten har klart å slå løs strømkontakter og knuse psuer i ferdigmaskiner som sendes via dem.

Har du fått maskiner med løse kort så kan jeg så godt som garantere deg at disse har blitt slått løse hos posten :)

Endret av magnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...