Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som bare liker jakten - Noe å satse på?

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Jeg og Pernille (kaller henne bare d ;)) hadde hvertfall blitt invitert på en fest, og gikk da på den sammen. Begge to hadde gledet seg til dette. Klinte litt i starten og greier.. Men hver gang vi liksom satt og koste, så "måtte" hun plutselig gjøre noe... Jeg endte opp med å kline med en annen.. (skal nevnes at jeg var bra påvirket). Selvfølgelig kommer Pernille akkurat da, og ser oss holde på.. Hun går sin vei, og kommer ikke tilbake før om 1 1/2 time! (låste seg inn på do :ohmy:)

Neste dag (vi overnatta) snakket jeg med henne, og sa unnskyld osv, men sa også at jeg er lei av at hun heletiden må være med alle, og ikke kan sitte littt rolig engang. Dette "forsto" hun vist, men hun sa også at hun måtte være med mange folk, og at det bare var sånn hun var :hrm: Etter dette virket det som hun hadde glemt alt, og vi var tilbake til flørte stadiet liksom.. Vi tok bussen hjem sammen, og når jeg går får jeg tilogmed et kyss.. :)

Jeg har egentlig hatt lyst på Pernille i rundt et år(!) Når jeg tenker på henne er hun liksom perfekt, men når vi møtes i forskjellige sammenhenger (vil ikke si hvilke, i fare for at hun/noen hun kjenner leser dette :hmm:) så er det akurat som på festen, hun må heletiden går rundt, snakke med bokstavelig talt ALLE som er der, og er veldig lite med meg, selvom jeg kanskje er den hun er mest med :hmm: Ifølge venninnene hennes er hun vist veldig interessert i meg, og har bare vanskelig for å gå videre..

Virker som hun har litt følelser for meg når hun tilgir meg så lett for å holde på med hun andre.. Men kommer hun alltid til å være så rastløs? Er det noe håp? :dontgetit:

(Satan, det ble laaangt!..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anonym_*

Glemte si at veninnene sier de tror hun kanskje bare liker jakten og d der.. Jeg har egentlig bare lyst å droppe henne, blir så lei! Men de sier jeg må være så snill å ikke gjøre det, at hun vil bli så lei seg, og at hun liker meg kjempe godt og det dere, men at hun bare vil gå langsomt fremover og shit! :S

Lenke til kommentar

Jeg er vel litt "pernille" sjøl. Offentlige sosiale sammenhenger er nettopp det; sosiale! Sitte meg og dama å kose og tafse kan vi gjøre hjemme. Man går ikke på fest med 50 andre for å snakke med bare én, som man snakker med hver dag!

Noen skjønner visst ikke dette, dog oftest jenter har jeg inntrykk av, og mener man skal vie partneren omtrent all oppmerksomhet alltid. Why? Det er bare eiesyke, man har da masse alenetid hvor man kan få personlig oppmerksomhet. Sosiale sammenkomster er til for å sosialisere!

Hvor gamle er dere, forresten?

Lenke til kommentar
jeg 16 hun 17..  Er mest vanlig å sitte å kline / kose på festene jeg er på ;)

7304229[/snapback]

høres ut som kjedelige fester :p neida...

Men hun er vel av den personen som liker å være sosial, jeg greier ikke å sitta i en sofa og prate med bare en hele kvelden, selv om det er ei dame jeg driver på med...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Folk som bare sitter og roter i en sofa en hel fest er dritkjedelig da :) med mindre du MÅ kline med noen hele festen ville jeg heller godtatt at hun tasser litt rundt på festen

Lenke til kommentar
Enig med Smårips Eier her... Det er kjedlig å være så usosial.. Skjønner godt at hun vil snakke med folk.. Hvis det er kosing du er ute etter kan du heller invitere henne med hjem en tur ;)

7316189[/snapback]

Jeg har vist missforstått litt jeg da ;) Ender alltid oppp med å sitte & kline med noen o.l. hele kvelden ^^:p Hva snakker man om d?A

Lenke til kommentar

Når kjæresten min og jeg er ute sitter vi ikke oppå hverandre hele tiden - det blir mest til at vi snakker med folk på hver vår kant, og så går vi heller bort til hverandre av og til og spør hvordan det går. Når vi er hjemmen kan vi sitte i sofaen og bare se på TV og holde rundt hverandre.

Men, er dere sammen? Det virker ikke sånn på det du skriver. Men hun er jo i den alderen hvor det sosiale er veldig viktig, og man gjerne tilbringer mye tid med å skravle med venner - og det er du også. Uansett, det virker ikke som at hun flyr rundt til andre gutter når hun ikke klarer å sitte stille på disse festene. Kan du ikke heller, når dere er ute la henne fly litt rundt, og når dere er sammen privat kan dere kose? Og hvis det blir ille og du føler at det sliter på deg, si i fra til henne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...