propers404 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei, aner ikke om dette er rett post, men prøver likevel. Har fått et problem med at pcen min fryser helt, og jeg må bruke knappen foran til å restarte. Det ser ikke ut til at pcen arbeider i det hele tatt. Mus, tastatur, lyd alt fryser helt. Her er specsa mine: PC: Acer Aspire E500 Prossesor: Intel Pentium D 820 2,8GHZ dual core Power: 380W ett eller annet. Skjermkort: ATI Radeon X600i 512MB AGP OS: Windows XP Professional SP2 HK: Aner ikke.. Ram: 2GB - 1 GB pr. slot. Noen som vet hva problemet er?? Vil helst ikke formatere eller plukke ut og fikse inne i pcen. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dårlig kjøling av CPU? Sjekk alle kjøleribber. Q-Tech PSU'er kan lage slike problemer. (er ikke sikker på hvordan navnet skrives) Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 ok, skal åpne og sjekke vifter og kjøleribber. hvis det er en noe ødelagt så sender jeg den til garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå