Thom Merlin Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Trenger ikke skjerm på printeren eller annet dill dall. Skal brukes til å printe blant annet de digitale maleriene mine. Burde jeg gå for foto skriver da? Det viktigste er utskrift kvaliteten, atså farge gjengivelse og kontraster osv. Sett litt på denne Er den bra eller? Ble i hvertfall anbefalt på dinside, men kosta jo 100kr for en blekk farge :/ Er det like dyrt for alle skrivere? Endret 17. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Helt grei til foto den der, men spesielt hudtoner kan nok fremstå noe falske for de mer profesjonelle. Blekk er dyrt, men det er uansett en fordel at du må kjøpe fargene i separate patroner så du slipper å kaste det som er igjen av de andre fargene når kun én farge er tom. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fin printer dette, men Komplett er ikke billigst på denne akkurat nå så du får sjekke litt rundt. Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg kan anbefale Canon Pixma iP6700. Kjøpte den for to uker siden og er storfornøyd med utskriftskvaliteten. Jeg bruker Canons Pro glanset papir og bildene har meget god fargegjengivelse og kontrast. Er hovedsaklig naturbilder jeg har skrevet ut sålangt og kan derfor ikke si noe om hvordan hudtoner blir gjengitt. Kostet 1545 kr fra Netshop. Endret 21. november 2006 av Vyper Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Pixma IP6700 er nok hakket bedre på hudtoner enn IP5300. Ville uten tvil valgt IP6700 av disse når prisforskjellen er så liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå