TanglewoodD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Heisann, jeg trenger sårt tips til klær.. Ikke at jeg går i så dårlige klær nå, men vil ha det lille ekstra, da jeg begynner som "ekstra lærer" på min gamle skole, med mine gamle lærere. Jeg kommer til å være sammens med 8-10 klassinger, og gamle venner ( 20-65år ) som er lærere. Noen tips ? Har en "frakk" , med sånn hette med tiger hår bak.. Husker ikke hva den heter.. Adidas SuperStar sko, svarte. TIps til klær tas imot, samt butikker som ikke er _ALT _ for dyre.. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er selv vikar på ungdomsskole innimellom. Kler meg ikke annerledes der enn jeg gjør til vanlig (student og deltidsjobb på kontor) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 nå er jeg ikke helt sikker på hva som er dagens mote blandt lærere lenger men et godt førsteinntrykk er alt. skjorte/penbukse og eventuelt blazer så har du iallefall ikke gjort noe dumt sånn sett Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Lærere går i helt vanlige klær. Jobbebukser, dongeribukser osv... Kle deg som den du er. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 gå som du pleier Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvis det er matte du skal undervise i er dongerijakke et must. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kle deg slik som du pleier, gå i casual klær ikke dress, da får elevene et svært stengt forhold til deg som lærer. Vi har lærere som går med dressjakke og t-skjorte, man får følelsen av at man kan slappe av med dem i timen men så er de lærerene også svært god. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hehe, du trenger ikke noen spesielle klær for å være lærer. Bare unngå saggebukser eller lue på hodet så tror jeg det går greit. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg har vært vikar-lærer og hatt kurs for klasser en del ganger, kle deg ungdommelig hvis du vil bli en av de "kule" lærerene, kle deg etter slik du vil bli tolket... hvis du har planer om å være deg selv, så kle deg som deg selv, det er oftest det beste... Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bare unngå nasty klær som skinntanga som stikker opp fra buksekanten, bukser som er så trange at lillemann buler ut og skjorter med så dyp "utringing" at alle hårene på brystet ditt tyter fram, så skal nok dette gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå