Bendorama Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hei. Finnes det noen program som kan gjenopprete filer vist man har formatert en partisjon, jeg la nemlig Vista inn på feil(skule lagt inn på C: med gamle Xp på, men det ble D: hvor jeg hadde noen viktige ting på) takk for alle svar. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, formatering av HD sletter ingen filer, de blir bare usynlige. Det finns massevis verktøy på nettet som finner slettede filer. Trykk her. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis du valgte 'Quick Format', går det greit, hvis du valgte den andre sliter du. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 ingen program finner de store filene, de fleste var 300mb-5GB store filer Lenke til kommentar
Knut Arne Vedaa Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har du prøvd http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis du valgte 'Quick Format', går det greit, hvis du valgte den andre sliter du. 7303967[/snapback] Du tror visst det gjør noen forskjell? Det gjør det altså ikke, resultatet blir jo det samme. Spørsmål og svar her lider av en viss begrepsforvirring. Trådstarter snakker om formatert partisjon, og svarene reflekterer det. Det er relativt enklelt å gjenopprette en formatert partisjon. Men ved nærmere ettersyn så er det jo snakk om installering ("jeg la nemlig Vista inn på feil"). Det er vesentlig forskjell på formatering og installering. Når man har installert så er de gamle filene overskrevet, lite håp om å finne de igjen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 ååå kjiiiiipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå