Joachim_F Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Codemasters har fortalt litt om den nye motoren som kjører det neste rallyspillet deres, Colin McRae: Dirt. Les mer Lenke til kommentar
Dec Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette ser jeg virkelig frem til!! Ikke mye å savne på 360, men ett ordentlig next- gen rally spill mangler fortsatt. Release 2007, er det til høysesong nov/des el vår sommer tro?? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Grafikken ser jo bra ut. Da gjenstår det bare at spillet flyter i 60fps, da blir jeg frelst Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) håper den skotske co-driver stemmen fra CMR2004 er med. den var rå. into hairpin and over crest. med skotsk aksent. haha :!: Endret 17. november 2006 av bamsebums Lenke til kommentar
HWE Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 håper den skotske co-driver stemmen fra CMR2004 er med. den var rå.into hairpin and over crest. med skotsk aksent. haha :!: 7304875[/snapback] Tipper det var walisiske Nicky Grist - Colins kartleser. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Flott at den nye motoren har luksus som gjør at vinden påvirker trær og greier når man kjører forbi dem, men det viktigste for McRae-serien er at de fikser handlingen. Noen av de siste spillene var jo veiene unaturlig breie, noe de måtte være pga. den dårlige handlingen. Når jeg ser på de nye skjermbildene, så ser jeg at dette fremdeles er tilfelle, det skal liksom være rally, men veiene er så store at det er plass til to eller tre biler i bredden... Endret 17. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Flott at den nye motoren har luksus som gjør at vinden påvirker trær og greier når man kjører forbi dem, men det viktigste for McRae-serien er at de fikser handlingen. Noen av de siste spillene var jo veiene unaturlig breie, noe de måtte være pga. den dårlige handlingen. Når jeg ser på de nye skjermbildene, så ser jeg at dette fremdeles er tilfelle, det skal liksom være rally, men veiene er så store at det er plass til to eller tre biler i bredden... 7306572[/snapback] Dette er jo pga de tidligere spillene var omtrent bare some arcade "mode". (Der mcrae rally 2.0 har vert det beste spillet demmes) Håper de lager dette spillet litt mer som en simulation, med hjelpemidler som gjør det enklere for folk flest. Men med muligheten for de mer erfarne til å skru av disse hjelpemidlene til å gjøre tidene bedre. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Greit nok at det er et arkadespill, har ikke noe mot det, men det betyr ikke at ting ikke skal oppføre seg naturlig, lett å styre, ja, men det bør likevel se bra ut. I de forrige spillene bare sklidde bilen over veien, det var mer så du skulle tro bilen hadde skøyter enn hjul, og at grusen var is. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 vel vel...som vanlig så virker det som dette kan bli et veldig bra spill, men som vanlig så er jeg skeptisk. en ny grafikk motor og alt nytt oppbygd fra bunnen av betyr ikke at de faktisk klarer å få laga et bra spill. men jeg håper det blir bra. har lyst på et nytt bra rally spill. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvis de endelig har laget til skikkelig fysikk på bilene så vil dette bli bra.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette høres jo så lovende ut at.. jeg er svært skeptisk frem til jeg ser bevis på at det faktisk blir så realistisk som de lover. Luftstrømmer og skademodellen det er snakk om her, må da vitterlig kreve enormt mye regnekraft, kanskje det støtter Phys-X? Høres ihvertfall slik ut. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Sikkert fint og flott at de har slengt på litt aerodynamisk simulering, men når dekk-fysikken (sikkert) er det samme rælet de har gitt ut før, så tror jeg nok ikke jeg kommer til å bry meg stort om Dirt. CMR2 er fortsatt best Endret 19. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Einaste bilspelet som frister meg til Xbox360, håper dei gjer ein god jobb og ikkje lager 50 etterfølgere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg