Gå til innhold

Omtale av Gears of War (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i at FPS (eller TPS) generelt fungerer dårlig på konsoll, men jo tregere de blir jo bedre fungerer det. Rainbow six og Ghost recon er gode eksempler, på PC blir slike spill alt for sentrert om å få første skuddet siden man har så god kontroll og treffer lett.

GoW er jo relativt tregt, så det funker fett. Skikkelig gøy er det :) Noen småting er det dog, multiplayer-tullballet ble nevnt, men kontrollene er heller ikke perfekt. Skjønner ikke helt hvorfor så mye skal styres med A-knappen, fører ofte til litt merkelige situasjoner. Det er kanskje litt for lett å finne frem også? Kunne vært litt mer åpent.. men herreh, dette er pirk :)

MEN Halo 2 i Co-Op forandret alt når det kom til FPS på konsoll.. Ufattelig morro å sette seg ned med en kompis og plaffe ivei på monstrene, kun avbrutt av en slurk kald øllium.

Det har vel mer med at Co-op er moro nesten uansett. Halo (både 1 og 2) er middelmådige spill, hypet opp til det utrolige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ikke verst omtale nei, og 10/10 var jammen voldsomt. Dere likte visst spillet (:

Selv så syns jeg ikke det var så alt bra egentlig. 7/10 kanskje.

Lenke til kommentar
Ikke verst omtale nei, og 10/10 var jammen voldsomt. Dere likte visst spillet (:

7306245[/snapback]

Etter å ha lest utallige "prewievs" så vil jeg også få høre hva du syntes var dårlig ved GoW.

Da alle har roset dette spillet opp i skyene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

7306245[/snapback]

Etter å ha lest utallige "prewievs" så vil jeg også få høre hva du syntes var dårlig ved GoW.

7306496[/snapback]

:hmm: Har liksom aldri helt hatt sansen for slik type spill, der du slakter ned masse monster, (Doom osv.) så det er nok noe der. Men var jo fin grafikk, bra gameplay og slikt, så var jo litt tøft (:

Lenke til kommentar

Makan til anmendelse, og for et spill *wow*, sitter her og venter på lønning så jeg får kjøpt 360...

Fy faen...

Edit:

Aldri mer skal jeg kjøpe en Sony eller Nintendo konsoll. Konsollgudene sier sitt, og da er det å høre på dem. Mitt gamerhjerte banker av glede, tårene triller og jeg legger meg flat for GoW...

Den største fanboy kan ikke si seg imot dette...

(Dagens poesi) :ph34r:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Må huske på at hvis du skal gi en karakter til et spill så er det ikke bare din egen smak det går på, men hvor bra spillet er i forhold til andre spill av samme type.

7306579[/snapback]

Jepp, derfor jeg sa at jeg ikke syns det var så ultra-bra. (Min personlige mening) :)

Men sammenlignet med andre spill og slikt så syns jeg det fortjener en 10/10 ja, er jo ikke mange spill som er bedre i den klassen.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

7306245[/snapback]

7306496[/snapback]

:hmm: Har liksom aldri helt hatt sansen for slik type spill, der du slakter ned masse monster, (Doom osv.) så det er nok noe der. Men var jo fin grafikk, bra gameplay og slikt, så var jo litt tøft (:

7306552[/snapback]

Hvis du ikke liker sjangeren så er det jo ikke rart du gir spillet 7/10. Som igjen vil bety att spillet er ekstremt bra.

Da en som bare spiller spill som Microsoft Flight Simulator ville ikke hatt noen glede av dette spillet og kanskje gitt spillet karakter 4. Ettersom han ikke liker slike spill fra utgangs punktet.

Lenke til kommentar
Edit:

Aldri mer skal jeg kjøpe en Sony eller Nintendo konsoll. Konsollgudene sier sitt, og da er det å høre på dem. Mitt gamerhjerte banker av glede, tårene triller og jeg legger meg flat for GoW...

Den største fanboy kan ikke si seg imot dette...

(Dagens poesi) :ph34r:

7306614[/snapback]

Vell, dette kom vell fra en "true" Xbox fanboy.

Det å si att andre konsoller ikke kan komme i nærheten er bare sprøyt. Ettersom Wii, og PS3 ikke har vært tilgjengelig for oss enda. Og spill til denne "andre" rangs konsoller ikke har kommet ennda..

Ta din fanboy mentalitet og gjem deg, og ikke kom her med slike dumme utfall.

Fanboy utfall gjør meg bare irritert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...