mkon Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Tok et bilde på fjellet påsken ifjor. Her har jeg lekt litt i photoshop og prøvd å få bildet til å virke litt gammel. Syns bildet er pent, men et eller annet skurrer Vinter bilde Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Tok et bilde på fjellet påsken ifjor. Her har jeg lekt litt i photoshop og prøvd å få bildet til å virke litt gammel. Syns bildet er pent, men et eller annet skurrer Vinter bilde 7303166[/snapback] nei ikke noen som skurrer her. syntes det var FLOTT bilde Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Helt enig; Flott bilde! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Bra bilde,syns snøen var litt for lys men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Bra bilde, tok det nettopp som bakgrunnsbilde. Nå fikk jeg lyst til å stå på carwing =/ Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Takker for fin tilbakemelding, syns det er fint snøen atter en gang har kommet:P Åssen får jeg bare minska kontrast på snøen om det skulle være ønskelig da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Takker for fin tilbakemelding, syns det er fint snøen atter en gang har kommet:P Åssen får jeg bare minska kontrast på snøen om det skulle være ønskelig da? 7304191[/snapback] Snøen har kommet? 12 varmegrader her og jeg kan ikke se snurten til noe snø, hvis det ikke var i fjellene du mente da..? Syns ikke du burde minske den alt for mye. Jeg syns bare det ser naturlig og pent at det er noen felt som er lysere. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 ok, er snø her....ikke mye, men er også varmt i lufta. Snø på fjellet er det ihvertfall Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Komposisjonen er fryktelig venstretung, og mens vidden sikkert er flott kommuniseres ikke dette spesielt godt når den tilfeldige(?) forgrunnen dominerer som den gjør. Utbrentheten hjelper heller ikke på helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Det eneste som skurret for meg var særskrivingen. Ellers var det et flott bilde Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Det var utrolig vakkert. Gleder meg til vinteren, blir min første vinter med kamera Liker veldig godt dybden og kontrastene, flott jobb! Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Komposisjonen er fryktelig venstretung, og mens vidden sikkert er flott kommuniseres ikke dette spesielt godt når den tilfeldige(?) forgrunnen dominerer som den gjør. Utbrentheten hjelper heller ikke på helhetsinntrykket. 7304557[/snapback] Enig at det blir veldig venstretungt og mye er utbrent. Hva med å prøve å beskjære det litt anerledes og få færre områder brent ut. Ny versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå