Joachim_F Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sony har nå lansert PlayStation 3 i Nord-Amerika, etter at ivrige gamere har stått i kø i flere dager. Les mer Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Håper det var gamere og ikke kinesiske svartebørsselgere som fikk konsollene i USA. =) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 *ler!* "Hey, let's drive past the waiting line and shoot down those MF's with my softgun - I'm getting a PS3! " Artig hobby Mon tro om det blir softgunskyting mellom gamere i Oslo den dagen PS3 lanseres? Kanskje bare eggkasting? haha =) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Den er seriøst her, vel. I amerika og japan that is. Morsom lesing var det hvertfall =) Så nå er det bare å vente til mars, og det er seriøst ikke mere enn 4 måneder. det er faktisk ganske lite :o Men release i mars, sannsynlig at den blir rundt 11/17, og ikke helt på slutten? EDIT: leifs Endret 17. november 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror det er helt åpent når i mars den kommer. Personlig tipper jeg rundt den 15, men vi får se. Gleder meg jeg. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hørte på nyhetene at det var litt kaos... Noe skyting? Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg